اسلایدرسیاسی

ستادهای رئیسی پس از انتخابات به قرارگاه‌های جهادی تبدیل می‌شود

سخنگوی ستاد شورای وحدت ابراهیم رئیسی در خراسان رضوی اولین نشست خبری پس از پیروزی وی در انتخابات را در جمع مردم روستای تغزسفلی برگزار شود.

به گزارش خبرنگار صدای مشهد، سخنگوی ستاد شورای وحدت آیت الله رئیسی در خراسان رضوی، در اولین نشست خبری پس از انتخابات ۱۴۰۰ در جمع مردم روستای تغزسفلی(از توابع تربت جام) اظهارکرد: دولت لیبرال مسلک سالهاست از هیچ اقدامی برای کشاندن کشور به ورطه نابودی دریغ نکرده است.

یاسر ظریفی با بیان اینکه مردم با رای خود به این تفکر طاغوتی پایان دادند، ادامه داد: درود خدا بر امت و ملتی که از ابتدای تاریخ در مقابل طاغوت ایستاده و هنوز هم پای کار انقلاب و در برابر تفکرات طاغوتی از پا ننشسته است.

وی با بیان اینکه دولت به اسم تدبیر و امید روی کار آمد ولی هر چه دیدیم بی‌تدبیری و ناامیدی بود، عنوان کرد: تفکرطاغوتی اینجاست که نگاه «مرکز و پیرامون» داشته باشیم، اینکه جوانان ما به خاطر بیکاری به ورطه انواع مشکلات بیفتند؛ این تفکر غالب در این دولت بی‌تدبیر است که الحمدالله با رای مردم به پایان رسید و دولتی از مردم برای مردم روی کار آمد.

ستادهای آیت الله رئیسی فعال خواهد ماند

سخنگوی ستاد شورای وحدت آیت الله رئیسی در خراسان رضوی تاکید کرد: پیامی مهمی را برای ستادهای آیت‌الله رئیسی در استان داریم و جای اعلام آن در یک سالن مجلل در مشهد، تصمیم گرفتیم با حضور خبرنگارانی که سختی راه را هم به جان خریدند، به این روستای محروم و دورافتاده مرزی بیاییم و به همه بگوییم که کار‌تمام نشده است. هم مردم باید در میدان باشند و هم ستادهای آیت‌الله رئیسی باید به فعالیت خود ادامه دهند.

ظریفی افزود: ستادهای آیت الله رئیسی در تمام خراسان رضوی و ایران تبدیل به قرارگاه‌های جهادی خدمت‌رسانی به مردم می‌شود، این شبکه عظیم مردمی تبدیل به محلی برای مطالبه حق و رفع مشکلات و مسایل مردم خواهد شد.

وی با بیان اینکه با حضور و در میدان بودن مردم آماده فتح قله‌های بزرگ هستیم، گفت: تغییر از ناکارآمدی به کارآمدی از همان زمانی که مردم رای خود را به صندوق انداختند شروع شده است.

سخنگوی ستاد شورای وحدت آیت الله رئیسی در خراسان رضوی یادآور شد: انتصابات در دولت مردمی براساس شایسته‌سالاری است و کسانی که در ستادهای آیت الله رئیسی مشغول خدمت بودند هیچ توقعی نداشته و صرفا برای ادای تکلیف پای کار انقلاب آمدند.

مردم امیدشان به دولت جدید است

امام جماعت این روستا نیز در جلسه مذکور گفت: رسول الله(ص) خدمت به مردم را بالاترین عبادت دانسته است و باید مسوولین این امر را سرلوحه کار خود قرار دهند.

مولوی غلام‌رسول علی خواجه افزود: در دولت فعلی که به اسم تدبیر و امید آمد، ما فقط بی‌تدبیری دیدیم و ناامیدی، ولی امیدمان هنوز به دولت آقای رئیسی هست که شرایط را تغییر و امید را به جامعه برگرداند.

وی با اشاره به برخی مشکلات روستا گفت: مشکل نبود آب شرب مهم‌ترین معضل ما بود که با پیگیری آقای ظریفی در سال ۹۴ حل شد ولی هنوز مشکل آب برای کشاورزی و دامداری وجود دارد، ما اراضی خوب و زیادی برای کشاورزی داریم ولی قنات روستا خشک شده و امکان آبیاری زمین‌هارا نداریم.

امام جماعت روستای تقز سفلی ادامه داد: دامداری شغل اصلی مردم این منطقه است، ولی کمبود آب و گران بودن نهاده‌های دامی و بدتر از همه ارزان شدن قیمت دام باعث شده ضررهای جبران‌ناپذیری به مردم برسد.

مولوی علی‌خواجه عنوان کرد: اینجا مدرسه راهنمایی برای تدریس پسران و دختران نداریم و بچه‌های ما مجبورند بعد از کلاس ششم ترک تحصیل کنند.

وی ادامه داد: مرکز بهداشت این روستا که ۵هزار نفر را پوشش خود دارد فاقد ساختمان بوده و فعلا در محل دهیاری مستقر است؛ نبود شغل در منطقه باعث شده جوانان ما به شهرهای بزرگ مهاجرت کنند و اتفاقات و مشکلات زیادی نیز برای آنها بوجود می‌آید.

گفتنی است؛ در این برنامه جمعی از خبرنگاران وعکاسان رسانه‌های استان از مشهد و تربت جام حضور داشته و پس از پایان جلسه از قنات خشک شده روستا نیز بازدید کردند.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

blank
دکمه بازگشت به بالا
Translate »

Adblock رو غیر فعال کنید

لطفا برنامه یا افزونه بلاک تبلیغات خود را غیر فعال کنید سپس رفرش کنید