اسلایدراقتصادی

رشد ۲۶۰ درصدی توسعه و ایجاد شهرکهای صنعتی در استان خراسان رضوی

بازدید فرشچی طوسی از شهرک صنعتی مشهد 5

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی خراسان رضوی گفت: ایجاد و توسعه شهرکها و نواحی صنعتی استان رشد ۲۶۰ درصدی از سوی این شرکت برای شهرک‌سازی مطابق برنامه‌ریزی‌هایی که طی سال گذشته داشته است.

به گزارش صدای مشهد، “جعفر فرشچی طوسی” در این بازدید اعلام نمود: در سال جاری باهدف استمرار افزایش تولید، حفظ و ایجاد اشتغال مولد و افزایش رشد اقتصادی، برای صنعتگران برنامه‌های مختلفی تدوین شد و برای صاحبان صنعت در حال انجام است.

وی با اشاره به ایجاد شهرکها و نواحی صنعتی گرماب ، سرولایت ، مشهد ۵ و توسعه در کاویان و جغتای ، افزود: بسترسازی مناسبی برای ایجاد و توسعه شهرک‌ها و نواحی صنعتی در خصوص واحدهای تولیدی صورت گرفت و در مقایسه با شاخص سال گذشته ۲۶۰ درصد شهرک‌سازی رشد داشته و این رشد منجر به افزایش مساحت واگذاری به طرح‌های صنعتی از ۲۲۸ هکتار به ۵۹۷ هکتار تا پایان سال گذشته شد.

فرشچی ، بابیان اینکه امسال هم با توجه به نام‌گذاری سال مهار تورم و رشد تولید از سوی رهبر معظم انقلاب اسلامی، افزایش تولید دوچندان خواهد شد، ادامه داد: سرمایه‌گذاران رغبت فراوانی برای سرمایه‌گذاری در شهرک‌های صنعتی دارند زیرا تمام امکانات زیرساختی فراهم بوده و با کمترین قیمت حق انتفاع به متقاضیان زمین واگذار می‌شود و این مهم باعث شده رشد ۱۲۰ درصدی واگذاری اراضی صنعتی ، کارگاهی و صنفی به متقاضیان با توجه به نبود زمین در شهرستان مشهد صورت پذیرد.

وی عنوان اینکه توسعه شهرکهای صنعتی توس ماشین سازی و مشهد( کلات ) مصوب کارگروه امور زیر بنایی استان مصوب و در سال جاری پیگیری میشود، تأکید کرد: با طرح‌های توسعه‌ای که در حوزه‌های مختلف برنامه‌ریزی‌شده، رشد و رونق اقتصادی و صنعتی امسال هم با توسعه و ایجاد شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان به صورت مطلوب جریان خواهد داشت.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

blank
دکمه بازگشت به بالا
Translate »

Adblock رو غیر فعال کنید

لطفا برنامه یا افزونه بلاک تبلیغات خود را غیر فعال کنید سپس رفرش کنید