اسلایدراقتصادی

تذکر‌نماینده مشهد به رییس جمهور

فاطمه رحمانی در نطقی در صحن علنی مجلس به شدت از کم‌کاری و سوءمدیریت اقتصادی دولت گلایه کرد

نماینده مردم مشهد در مجلس شورای اسلامی، تاکید کرد: در حالی که مردم برای شرایط کنونی راهکار دارند چرا تیم اقتصادی دولت شما نسبت به تورم فزاینده و شرایط نابسامان اقتصادی هیچ‌گونه راهبرد مناسب ندارد.

به گزارش صدای مشهد، فاطمه رحمانی در تذکری شفاهی در جلسه علنی روز چهارشنبه مجلس، خطاب به رئیس جمهور بیان کرد: آقای رئیسی در مناظرات انتخاباتی مدیریت را به ویژه در موضوع اقتصادی حلقه مفقوده کشور اعلام کردید و این مهم مردم را امیدوار کرد که حداقل در دولت شما آرایش مدیریت اقتصادی در مسیر درست قرار می‌گیرد.

متأسفانه تاکنون مردم نه تنها شاهد عملیاتی شدن وعده‌های شما نبودند بلکه روز به روز وخیم تر شدن اوضاع را نظاره‌گر هستند

وی در ادامه اظهار کرد: متأسفانه تاکنون مردم نه تنها شاهد عملیاتی شدن وعده‌های شما نبودند بلکه روز به روز وخیم تر شدن اوضاع را نظاره‌گر هستند. در مدیریت اقتصادی دولت شما فقدان حضور نخبگان و سیاست‌گذاران کارآمد و با مهارت که بتوانند در مقابل این وضعیت برنامه‌ریزی کنند، بسیار چشمگیر است.

نماینده مردم مشهد در مجلس شورای اسلامی، تصریح کرد: در حالی که مردم عادی برای مدیریت شرایط کنونی راهکار دارند چرا تیم اقتصادی دولت شما نسبت به تورم فزاینده و شرایط نابسامان اقتصادی هیچ‌گونه راهبرد مناسب ندارد. آنچه مسلم است شرایط کنونی به ناکارآمدی مدیران برمی‌گردد لذا مردم انتظار دارند برخورد انقلابی و بدون ملاحظه با ناکارآمدی‌ها صورت گیرد.

انتهای پیام/

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

blank
دکمه بازگشت به بالا
Translate »

Adblock رو غیر فعال کنید

لطفا برنامه یا افزونه بلاک تبلیغات خود را غیر فعال کنید سپس رفرش کنید