ورزشی

سطح مطلوب کیفیت شمشیربازی کشور در اسلحه فلوره   

ملی‌پوش خراسانی شمشیربازی کشورمان گفت: مسابقات ارمنستان اولین اعزام بین المللی ما بود که می‌توان گفت نسبت به رقبا در سطح خوبی قرار داریم و امید است در آينده نتیجه بهتری کسب کنیم.

به گزارش صدای مشهد، محمد امین قائمی در خصوص آغاز مسیر حرفه‌ای خود در شمشیربازی، اظهار کرد: شمشیربازی را از ۱۱ سالگی شروع کردم و پیش از آن در رشته شنا فعالیت می‌کردم، اما شمشیربازی را به صورت جدی و برای قهرمانی ادامه دادم و خوشبختانه توانستم طی این سال‌ها در رده‌های مختلف سنی در مسابقات مختلف به روی سکو‌های قهرمانی بایستم.

وی افزود: در مسابقات جوانان کشوری در بخش انفرادی و در رده سنی بزرگسالان در بخش تیمی مقام سوم را کسب کردیم. قریب به ۴ سال است که به اردو‌های تیم ملی دعوت می‌شوم و خوشبختانه مدیریت جدید فدراسیون شمشیربازی به اسلحه فلوره بها می‌دهد، ضمن اینکه برگزاری مسابقات و اردو‌های متعدد به نفع شمشیربازان است که امروز این مهم محقق شده است.

ملی‌پوش جوان خراسانی شمشیربازی کشورمان، ادامه داد: خوشبختانه توانستیم در مسابقات جمهوری ارمنستان که در سطح نسبتا بالایی هم برگزار شد نتیجه مطلوبی را کسب کنیم، این در حالی است که اسلحه فلوره طی سال‌های گذشته مقامی کسب نکرده بود.

قائمی در خصوص شرایط تیم ملی، عنوان کرد: تیم ملی نوجوانان و جوانان را شمشیربازان جدید تشکیل می‌دهند و مسابقات ارمنستان اولین اعزام بین المللی ما بود که می‌توان گفت نسبت به رقبا در سطح خوبی قرار داریم و امید است در اینده نتیجه بهتری کسب کنیم.

محمدامین قائمی در اسلحه فلوره در تیم ملی مبارزه می‌کند و سید صادق طباطبایی هدایت تیم ملی فلوره کشور را به عهده دارد.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

blank
همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا
Translate »

Adblock رو غیر فعال کنید

لطفا برنامه یا افزونه بلاک تبلیغات خود را غیر فعال کنید سپس رفرش کنید