اسلایدر

گفت و گو با اولین بهبودیافته کرونا در خراسان رضوی

همه چیز از یک تب شدید شروع شد؛ به دکتر مراجعه کردم که پزشک داروی ضد تب و مسکن تجویز کرد و کمتر از یک هفته با همین شرایط و کمی دل درد سر کردم، در این مدت سه آزمایش دادم و دو سه بار هم از سرم استفاده کردم تا این که تبم قطع شد.

به گزارش صدای مشهد، با فروکش کردن تب، تنگی نفس به سراغم آمد و با این شرایط دوباره برای چندمین بار به پزشک مراجعه کردم و با یک آزمایش دیگر اعلام شد که آزمایش عفونت من مثبت است، در عکس رادیولوژی هم معلوم شد ریه های من درگیر بیماری شده است و هردو عفونت دارد.

وقتی پزشک بیمارستان امام رضا (ع) مرا دید اعلام کرد که ۹۰ درصد امکان مثبت بودن تست کرونای شما وجود دارد اما بروید و در منزل استراحت کنید.

 فردای آن روز، این بار تنگی نفس شدیدتری داشتم و دوباره برگشتم بیمارستان و دو شب در این بیمارستان بستری شدم.

قرار بر این شد که به بیمارستان شریعتی منتقل شویم اما وقتی زمان حرکت رسید، دیدیم کمبود آمبولانس دارند و پنج بیمار باید در یک آمبولانس باشیم. نفس تنگی و شرایط بد جسمانی خودم از یک طرف و تحمل وضعیت بیماران دیگر واقعا در آن شرایط سخت بود.

چیزی که به من کمک کرد تا با وجود مشکلات و سختی ها و بیماری خیلی زود به سلامتی نزدیک شوم حفظ روحیه بود. واقعا در این شرایط حتی یک بار هم ناامید نشدم. روحیه بالایی که داشتم به نظر خودم باعث گذر از این بیماری شد.

باید به دستور پزشکان دو هفته دیگر هم در منزل به صورت قرنطینه باشم، هیچ علایمی از بیماری ندارم، نه خبری از تب هست، نه تنگی نفس و نه هیچ مشکل دیگری . صحیح و سالم هستم خداراشکر .

این بیماری جدی است و با هیچ کس شوخی ندارد مردم فکر نکنند کرونا برای دیگران است چون تا زمانی که جدی گرفته نشود، رعایت مردم هم کمتر است پس آن را جدی بگیرند و رعایت کنند./ خراسان

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

blank
دکمه بازگشت به بالا
Translate »

Adblock رو غیر فعال کنید

لطفا برنامه یا افزونه بلاک تبلیغات خود را غیر فعال کنید سپس رفرش کنید