اسلایدرشهری

آلودگی هوای مشهد تا سه‌شنبه ادامه دارد

کارشناس اداره پیش بینی هواشناسی خراسان رضوی گفت: تداوم آلودگی در مشهد تا سه‌شنبه در بعضی ساعات ادامه دارد، از سه شنبه عصر افزایش باد و بارندگی را داریم که این دو عامل سبب کاهش آلودگی هوا می‌شود.

مرتضی اثمری، در خصوص پیش بینی وضعیت هوای خراسان رضوی گفت: بر اساس تحلیل نقشه‌ها و مدل‌های پیش‌یابی هواشناسی، تا سه شنبه جو پایداری در استان داریم، افزایش نسبی دما را نیز داریم، در شهرهای بزرگ و صنعتی مانند مشهد در برخی ساعات کیفیت هوا در شرایط ناسالم قرار می‌گیرد.

کارشناس اداره پیش‌بینی هواشناسی خراسان رضوی افزود: از سه شنبه به طور متناوب با گذر شرایط ناپایدار جوی افزایش ابرناکی، سرعت وزش باد گاهی توأم با بارندگی، در بیشتر نقاط استان پیش‌بینی می‌شود.

وی با اشاره به اینکه بیشینه و کمینه دمای امروز مشهد به ترتیب ۱۸+ و ۷+ درجه سانتی‌گراد است، بیان کرد: بیشینه و کمینه دمای فردا در مشهد به ترتیب ۱۸+ و ۸+ درجه سانتی‌گراد است.

اثمری یادآور شد: در ۲۴ گذشته زاوه با دمای ۳+ سانتیگراد خنک‌ترین و سرخس با دمای ۲۳+ درجه سانتی‌گراد گرم‌ترین نقاط خراسان رضوی بوده‌اند.

کارشناس اداره پیش‌بینی هواشناسی خراسان رضوی با بیان اینکه تداوم آلودگی در مشهد تا سه شنبه در بعضی ساعات ادامه دارد، ابراز کرد: از سه شنبه عصر، افزایش باد و بارندگی را داریم که این دو عامل سبب کاهش آلودگی هوا می‌شود./فارس

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

blank
دکمه بازگشت به بالا
Translate »

Adblock رو غیر فعال کنید

لطفا برنامه یا افزونه بلاک تبلیغات خود را غیر فعال کنید سپس رفرش کنید