اسلایدرشهری

گمانه‌زنی برای شهردار ممنوع | از ساخت وسازهای غیرمجاز جلوگیری شود

رئیس شورای اسلامی شهر مشهد مقدس گفت: برخورد قاطعانه با ساخت و سازهای بدون مجوز، هم مطالبه قانون و هم مطالبه مردم است و ضروری است در این حوزه اقدامات جدی و موثر صورت گیرد.

به گزارش صدای مشهد، حسن موحدیان در آغاز هفتاد و دومین جلسه علنی شورای اسلامی شهر مشهد مقدس، ضمن تبریک اعیاد شعبانیه و ولادت با سعادت امام حسین(ع)، اظهار کرد: روز مهندس در پیش است و به همین مناسبت برای مهندسان و خصوصا مهندسانی که در شهرداری مشغول به امر معماری و شهرسازی هستند، آرزوی موفقیت داریم.


وی افزود: پس‌از گفتگو با شهروندان در سامانه ١٣٧، متوجه شدیم بیشترین گله‌مندی مردم، عدم برخورد قاطع با ساخت و سازهای غیر‌مجاز است و شهروندان خواهان برخورد جدی شهرداری با ساخت و سازهای بدون مجوز هستند.


رئیس شورای اسلامی شهر مشهد مقدس ادامه داد: از همکارانم در شهرداری درخواست دارم که برخورد با ساخت و سازهای غیر‌مجاز که هم مطالبه قانون و هم مطالبه مردم است را به جد پیگیری کنند.


موحدیان بیان کرد: امسال با توجه به همزمانی اعیاد شعبانیه و ایام استقبال از بهار، مجدد به شهردار محترم تاکید می‌کنم در این زمینه اهتمام ویژه صورت گیرد.


وی گفت: فرآیند انتخاب شهردار در حال انجام است و درخواست دارم که از گمانه زنی‌ها خودداری شود تا این موضوع روال عادی و قانونی خود را به درستی طی کند.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

blank
دکمه بازگشت به بالا
Translate »

Adblock رو غیر فعال کنید

لطفا برنامه یا افزونه بلاک تبلیغات خود را غیر فعال کنید سپس رفرش کنید