اسلایدرسیاسی

سردار شهید سلیمانی نماد سیره فاطمی است

نماینده ولی فقیه در استان خراسان رضوی گفت: سردار شهید قاسم سلیمانی نماد سیره فاطمی و نشانه اقتدا به شیوه زندگی زهرای مرضیه، حضرت فاطمه (س) است.

آیت الله سید احمد علم الهدی روز چهارشنبه همزمان با سالروز شهادت حضرت فاطمه (س) در مراسم مقتل‌خوانی و در جمع اجتماع عظیم فاطمیون در حرم مطهر رضوی افزود: زندگی افراد بزرگ و دیندار، زندگی در ستیز و زندگی همراه با جنگ و نبرد با کفر می‌باشد، همچنانکه سردار سلیمانی با تاسی به سیره فاطمی علیه کفر و انحراف مبارزه کرد تا به شهادت رسید.

وی ادامه داد: حضرت فاطمه زهرا (س) قهرمان میدان کفر ستیزی و مبارزه با انحراف از اسلام بود و اگر مبارزات و مجاهدت‌های آن حضرت نبود، امروز از  قرآن، دین و اسلام اثری باقی نمی‌ماند.
وی گفت: حضرت فاطمه زهرا (س) در مبارزه با انحراف از رهبری و مبارزه با کجروی از اسلام به شهادت رسید و جان خود و فرزند ۶ ماهه‌اش را فدا کرد.

امام جمعه مشهد افزود: به همین دلیل مجاهدات بانوی بزرگ اسلام، حضرت فاطمه (س) هم وزن تمام مجاهدات و مبارزات حضرت امیرالمومنان علی (ع) قرار گرفته است.
در این مراسم مقتل‌خوانی شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) با حضور اجتماع عظیم فاطمیون و عزاداران در رواق امام‌خمینی (ره) حرم مطهر رضوی برگزار شد.

عزاداران فاطمی از صبح امروز در عرصه میدان شهدای مشهد گردهم آمده و در قالب اجتماع بزرگ برای عرض تسلیت سالروز شهادت زهرای مرضیه حضرت فاطمه زهرا (س) به حرم مطهر رضوی مشرف شدند.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

blank
دکمه بازگشت به بالا
Translate »

Adblock رو غیر فعال کنید

لطفا برنامه یا افزونه بلاک تبلیغات خود را غیر فعال کنید سپس رفرش کنید