ورزشی

مرتضایی: در برابر گیتی‌پسند به دنبال پیروزی هستیم

سرمربی تیم فوتسال فرش‌آرا گفت: گیتی‌پسند کلکسیونی از بازیکنان مختلف را در اختیار دارد اما امیدوارم برنده این بازی جذاب و حساس باشیم.

مجید مرتضایی سرمربی فرش‌آرا در خصوص بازی حساس فرش‌آرا مقابل گیتی‌پسند اصفهان، اظهار کرد: گیتی‌پسند بازیکنان و امکانات بسیار خوبی دارد. دو بازیکن برزیلی این تیم، هر حریفی را به زحمت می‌اندازند و هدف اصلی این تیم، قهرمانی در لیگ برتر است.

وی ادامه داد: فرش‌آرا در لیگ برتر سال جاری نشان داده که نسبت به سال‌های گذشته کیفیت بهتری دارد، فکر می‌کنم روز سه‌شنبه شاهد یک بازی بسیار زیبا برای علاقه‌مندان به فوتسال باشیم و امیدوارم که فرش‌آرا برنده نهایی این بازی سخت و نفس‌گیر باشد.

سرمربی تیم فوتسال فرش‌آرا در خصوص مصاف احتمالی با سن‌ایچ ساوه در مرحله اول پلی‌آف لیگ برتر، توضیح داد: با توجه به کیفیت بالای لیگ، فرقی ندارد که با چه تیمی در پلی‌آف روبه‌رو شویم. اگر بتوانیم با کسب رتبه دوم به پلی‌آف برویم، در ادامه و دور بعد دو بازی در مشهد برگزار می‌کنیم.

مرتضایی تاکید کرد: در حال حاضر تمام تمرکز خود را روی صعود از مرحله اول پلی‌آف گذاشتیم تا بتوانیم به سلامت از این مرحله از رقابت‌ها عبور کنیم.

وی در خصوص فرآیند بازی‌های پلی‌آف، تشریح کرد: بازی‌های لیگ در حکم آماده‌سازی تیم‌ها برای پلی‌آف است. هر تیمی که بتواند تمرینات بهتری انجام دهد و آماده‌تر شود، در این مرحله موفق خواهدبود. مرحله پلی‌آف در تاریخ ۲۶ دی‌ماه در خانه حریف، ۳۰ دی‌ماه در مشهد و اگر کار به بازی سوم کشید، ۲ بهمن در مشهد با برگزاری بازی سوم انجام خواهدشد.

سرمربی تیم فوتسال فرش‌آرا، اضافه کرد: پیش از جذب علی ابراهیمی به دنبال بازیکن خارجی هم بودیم، اما با توجه به توان ابراهیمی و عملکرد خوبش در پستی که پیش از این ضعف داشتیم، دیگر نیازی به جذب بازیکن خارجی نیست.

مرتضایی در خصوص غایبان تیمش برای مصاف روز سه‌شنبه مقابل گیتی پسند، بیان کرد: اکبر کاظمی بازیکن توانمند تیم ملی افغانستان و فرش‌آرا در بازی با مقاومت البرز از ناحیه سر مصدوم شد و چند هفته از میادین دور است، شاید از هفته آینده دوباره تمرینات را شروع کند. کمال کهندل همچنان مصدوم است اما سایر بازیکنان آماده هستند.

وی عنوان کرد: در وهله نخست به دنبال گرفتن جای گیتی‌پسند در جدول هستیم، اما باید حواس‌مان به شهروند ساری باشد که در تعقیب ماست. ممکن است با از دست رفتن دو نتیجه برای ما و موفقیت شهروند در هفته‌های آتی، رتبه فعلی را هم از دست بدهیم. باید با حواس جمع و تمرکز کامل به میدان برویم.

به گزارش ایسنا، در چارچوب هفته بیست و پنجم لیگ برتر فوتسال کشور، فرش‌آرا میزبان گیتی‌پسند اصفهان خواهدبود. این بازی از ساعت ۱۷ روز سه‌شنبه در سالن شهید بهشتی مشهد برگزار خواهدشد.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

blank
همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا
Translate »

Adblock رو غیر فعال کنید

لطفا برنامه یا افزونه بلاک تبلیغات خود را غیر فعال کنید سپس رفرش کنید