ورزشی

مراسم معارفه رئیس هیات والیبال خراسان رضوی برگزار شد

مراسم تکریم نکویی سرپرست هیات و معارفه جبار قوچان‌نژاد به عنوان رییس جدید هیات والیبال استان برگزار شد.

صبح امروز در سالن آمفی تئاتر مجموعه مهران مراسم معارفه جبار قوچان نژاد رئیس جدید هیات والیبال خراسان رضوی و تکریم مهدی نکویی که ۱۴ ماه سرپرستی این هیات را بر عهده داشت برگزار شد تا قوچان نژاد رسما کار خود را در هیات والیبال آغاز کند.

در این مراسم امیر زارعی معاون ورزشی اداره کل ورزش و جوانان، محسن پورتقی رئیس اداره ورزش و جوانان مشهد و پیشکسوتان و مربیان والیبال خراسان رضوی حضور داشتند تا در حضور این افراد از افرادی که در دوره سرپرستی هیات فعال بودند تقدیر شود.

نکویی در ابتدای این جلسه به بیان دستاورد‌های ۱۴ ماهه خود پرداخت و دقایقی برای حاضرین در سالن از لزوم رعایت اخلاق درورزش، توجه به امکانات و ظریفیت دانشگاه فردوسی و همچنین نظارت بر کانون‌های والیبال سخن گفت.

همچنین معاون امور ورزش اداره کل ورزش و جوانان خراسان رضوی در این مراسم گفت: خوشحالیم که برای والیبال فردی انتخاب شده که هم خاک خورده این رشته ورزشی در لباس بازیکن و مربی است و هم تجربه کار مدیریتی و مدیریت ورزش را در اداره کل ورزش و جوانان دارد. قوچان نژاد یکی از سرمایه‌های والیبال خراسان و کشور است و حالا می‌تواند با حضور خود بر سکان مدیریت این رشته خراسانی‌ها را به افتخار و قهرمانی برساند.

جبار قوچان نژاد در این مراسم ابتدا با تقدیر از زحماتی افرادی که قبل از او در هیات والیبال فعال بودند، گفت: شاید اولین موضوعی که در ذهن خیلی‌ها شکل بگیرد پس از حضور من در والیبال، وضعیت نماینده استان در لیگ برتر والیبال باشد، باید بگویم وظیفه من حمایت تمام قد و کمک به تیم استانم هست حتی اگر در هیات والیبال هم حضور نداشتم از آن‌ها حمایت می‌کردم، با برخی افراد در آنجا مشکل دارم اما من برای تیم استان از کمکی دریغ نخواهم کرد. زمانی که خودم در لیگ حاضر بودم از همه درخواست کمک داشتم و نمی‌شود حالا که بیرون هستم مانع کمک به آن‌ها شوم.

وی با تاکید بر اینکه اقدامات مقطعی مشکلی را از والیبال کم نمی‌کند، افزود: هر مدیری به دنبال راه‌کار‌های مقطعی و زود گذر در والیبال باشد قطعا نتیجه نخواهد گرفت، باید در ارتباط با دانشگاه، شهرستان‌ها، آموزشو پرورش و رسانه‌ها تجدید نظر کنیم، این موارد می‌تواند ظرفیت‌های مختلفی را برای والیبال ایجاد کند و قطعا باید برای استفاده از ان برنامه ریزی کرد، به طور مثال نمی‌تواند امید داشت که تیم جوانان چند روز پس از مسابقات قهرمانی کشور تمریناتش را آغاز کند و برای استان افتخار هم بیاورد، بلکه باید در طول سال برای کسب موفقیت به طور منظم تمرین کند.

رییس هیات والیبال خراسان رضوی با اشاره به اینکه پیشرفت والیبال نیاز به همدلی و کار گروهی اهالی این رشته دارد، ادامه داد: گذشته برای من فراموش شده است و نگاه من به آینده دوخته شده، از تمامی زحمات افرادی که قبل از من زحمت کشیدند تشکر می‌کنم و از همه والیبالی‌ها تقاضا دارم که نگذارند من غفلت کنم، لطفا منتظر دعوت من نباشید، والیبال برای همه ما است و باید همه برای پیشرفتش تلاش کنیم.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

blank
همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا
Translate »

Adblock رو غیر فعال کنید

لطفا برنامه یا افزونه بلاک تبلیغات خود را غیر فعال کنید سپس رفرش کنید