اسلایدرشهری

شهردار مشهد شایعه استاندار شدنش را تکذیب کرد

شهردار مشهد گفت: کسی با این حجم از کار در مدیریت شهری می‌تواند به استاندار شدن فکر کند؟

به گزارش صدای مشهد، محمدرضا کلائی، در حاشیه عملیات اجرایی ۱۲ پروژه بزرگ شهری در شهرک‌های رجایی و باهنر مشهد، در جمع خبرنگاران در خصوص اخباری مبنی بر تلاش‌ وی برای استاندار خراسان رضوی شدن در صورت رفتن علیرضا رزم حسینی به وزارت صمت گفت: این اخبار شایعه است. شما بفرمایید کسی با این حجم از کار در مدیریت شهری می‌تواند به استاندار شدن فکر کند؟ 

وی  درمورد  مراسم امروز عنوان کرد: ما امروز مجموعه پروژه‌های «یک حاشیه کمتر، صدها فرصت بیشتر را کلید زدیم». هرکدام از این پروژه‌ها در زمان مقرر خود آغاز و پایان خواهد یافت. هر کدام از پروژه‌ها ویژگی‌های خاص به خود را دارد. 

شهردار مشهد خاطرنشان کرد: ۲۴۰۰  میلیارد تومان برآورد کلیه پروژهاست. بخشی از آن توسط مدیریت شهری و بخشی  توسط نهادهای ذی‌ربط و بخش دیگر آن توسط خیرین تامین می‌شود. 

کلائی در پاسخ به این سوال که «آستان قدس زمینی را به مساحت پنج هکتار در اختیار مدیریت شهری و شهر قرار داد تا  بیمارستان ساخته شود.چرا پس از گذشت هفت سال هنوز اتفاقی نیفتاده است؟»، تاکید کرد: آن زمین در حال حاضر به وزارت بهداشت داده شده و در چارچوب طرح‌های توسعه بیمارستانی وزارت بهداشت و درمان است. درخصوص برنامه‌ای که برای این زمین در نظر گرفته شده، باید از وزارت بهداشت بپرسید. آن زمین در مجموعه امیرآباد و ابتدای بلوار حر است. همان‌طور که فرمودید براساس مصوبات کمیته ماده پنج چند سال پیش، این زمین در اختیار وزارت بهداشت قرار گرفت./ایسنا

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

blank
دکمه بازگشت به بالا
Translate »

Adblock رو غیر فعال کنید

لطفا برنامه یا افزونه بلاک تبلیغات خود را غیر فعال کنید سپس رفرش کنید