اجتماعیاسلایدر

پایان چهارمین همایش فرزند اولی‌های نیروی پدافند هوایی ارتش در مشهد

 به گزارش صدای مشهد، اختتامیه چهارمین همایش فرزند اولی‌های نیروی پدافند هوایی ارتش جمهوری اسلامی با حضور حجت‌الاسلام‌والمسلمین «محمدباقر روشندل» رئیس اداره عقیدتی سیاسی نیروی پدافند هوایی ارتش، امیر سرتیپ دوم «محمدرضا معصومی» فرمانده منطقه پدافند هوایی شمال شرق امام رضا علیه‌السلام و حجت‌الاسلام‌المسلیمن «سید جانمراد موسوی» معاون فرهنگی و روابط عمومی اداره‌ عقیدتی سیاسی این نیرو امروز در مشهد برگزار شد.

اهتمام زوج‌های جوانان نسبت به فرزندآوری

امیر معصومی در این همایش با بیان اینکه فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش نسبت به برگزاری اینگونه همایش‌ها توجه ویژه‌ای دارند، اظهار کرد: برای کارکنان منطقه پدافند هوایی شمال شرق امام رضا علیه‌السلام مایه افتخار و خرسندی است که در شهر امام رضا علیه‌السلام میزبان چهارمین همایش فرزند اولی‌ها است.

وی افزود: ازدواج و فرزندآوری توصیه دین مبین اسلام است که باید کارکنان جوان نیروی پدافند هوایی ارتش نسبت به آن اهتمام داشته باشند.

فرمانده منطقه پدافند هوایی شمال شرق امام رضا علیه‌السلام تصریح کرد: شاید به دلیل برخی سیاست‌های غلط جمعیتی در گذشته، نسل‌های قبل نسبت به فرزندآوری توجه کمتری داشتند اما نسل جوان امروز باید این عقب‌ماندگی را جبران کند.

چهارمین همایش فرزند اولی‌های نیروی پدافند هوایی ارتش در مشهد به کار خود پایان داد

خانواده؛ کانون پرورش انسان‌های با ایمان

حجت‌الاسلام‌والمسلمین سید جانمراد موسوی در ادامه در سخنانی بیان کرد: خانواده مهمترین نهاد در جامعه است که وظیفه تربیت و سازندگی انسان‌ها را بر عهده دارد که نتیجه آن پرورش افراد خودساخته و با ایمان است.

وی افزود: برگزاری همایش‌هایی همچون فرزند اولی‌ها با تدبیر سلسله مراتب فرماندهی ارتش جمهوری اسلامی توسط سازمان عقیدتی سیاسی در نیروی پدافند هوایی ارتش طرح‌ریزی، برنامه‌ریزی و در حال اجرا است.

وی تصریح کرد: این همایش با اهدافی همچون ترویج و تسهیل ازدواج، تشکیل، تعالی و تحکیم خانواده برنامه‌ریزی شده که برخی از این اهداف محقق و برخی در حال تحقق است.

موسوی در پایان گفت: امیدواریم با همت و پشتیبانی سلسله مراتب فرماندهی روند برگزاری این همایش‌ها تداوم و تقویت شود.

ناتوانی رژیم صهیونیستی و نسل‌کشی در غزه

حجت‌الاسلام‌والمسلمین روشندل نیز در این همایش با تاکید بر محبت و عشق‌ورزی زوجین نسبت به هم اظهار کرد: با آمدن فرزند، نباید عشق همسران نسبت به یکدیگر کم شود.

وی متذکر شد: طبق آیات قرآن کریم با آمدن فرزند خداوند به روزق خانواده وسعت می‌دهد؛ بر همین اساس والدین در حوزه فرزندآوری باید تصمیم مدبرانه بگیرند و از اتخاذ تدابیر نابخردانه که ناخوشنودی خداوند را به‌همراه دارد، پرهیز کنند.

رئیس اداره عقیدتی سیاسی نیروی پدافند هوایی ارتش در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به تحولات فلسطین تصریح کرد: اگر رژیم صهیونیستی در قبال شکست عملیات طوفان الاقصی، با موشکباران غزه، کودکان و زنان بی‌دفاع را هدف قرار داده به دلیل آن است که اگر این نسل که آن‌ها را به شهادت رسانده، در قید حیات باشند و رشد کنند و به سن جوانی برسند برای آن‌ها یک تهدید بزرگ هستند.

روشندل گفت: اروپایی‌ها که نظریه جایگزینی حیوانات را به جای فرزند در کشورهای خود و سایر ممالک تبلیغ و نسبت به اجرای این راهبرد فرهنگی تلاش داشتند امروز به ناکارآمدی این نظریه معترف بوده و به دنبال جبران عقب‌ماندگی‌های خود در حوزه فرزندآوری هستند.

چهارمین همایش فرزند اولی‌های نیروی پدافند هوایی ارتش در مشهد به کار خود پایان داد

در پایان این همایش از خانواده‌های فرزند اولی نیروی پدافند هوایی ارتش جمهوری اسلامی تجلیل شد.

پایان پیام/

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

blank
دکمه بازگشت به بالا
Translate »

Adblock رو غیر فعال کنید

لطفا برنامه یا افزونه بلاک تبلیغات خود را غیر فعال کنید سپس رفرش کنید