اسلایدرورزشی

دهمین دوره مسابقات تنیس روی میز در مشهد پایان یافت

دهمین دوره مسابقات تنیس روی میز ویژه کارکنان پایور و وظیفه نیروی پدافند هوایی ظهر امروز به کار خود پایان داد.

به گزارش صدای مشهد، دهمین دوره مسابقات تنیس روی میز ویژه کارکنان پایور و وظیفه نیروی پدافند هوایی ارتش، ظهر امروز با حضور رئیس تربیت بدنی نیروی پدافند هوایی ارتش، رئیس عقیدتی سیاسی منطقه پدافند هوایی شمال شرق و فرمانده گروه شهید دکتر حمزه صادقی به کار خود پایان داد.

سرهنگ محمد صانعی رئیس تربیت بدنی نیروی پدافند هوایی ارتش ضمن تقدیر از عوامل برگزاری این مسابقات و میزبانی شایسته منطقه پدافند هوایی شمال شرق امام رضا(ع) در طول این مسابقات،گفت: مسابقات لیگ قهرمانی پینگ پنگ نیروی پدافند هوایی ارتش به صورت سالیانه و با حضور تمامی یگان‌ های پدافندی سراسر کشور برگزار و نفرات برتر این تورنمنت در هر بخش، به مسابقات قهرمانی ارتش و نیروهای مسلح راه پیدا می‌کنند.

وی افزود: در این مسابقات بالغ بر ۱۲ تیم و با حضور ۷۰ نفر از کارکنان پایور و وظیفه نیروی پدافند هوایی ارتش از سراسر کشور حضور داشتند و به مدت ۳ روز به رقابت پرداختند.

مدیرعامل باشگاه رعد پدافند هوایی با اشاره به فعالیت های چشمگیر باشگاه رعد پدافند هوایی ارتش در رشته‌های گوناگون در لیگ های داخلی، گفت : باشگاه رعد پدافند هوایی ارتش با تیمداری در رشته‌ های مختلف بالغ بر ۲۷ رشته فعال دارد که ۱۴ رشته در لیگ برتر و مابقی در لیگ ۱ و ۲ و یا زیر گروه‌ های لیگ کشور تیمداری می‌کنند که با بهره‌برداری از سربازان قهرمانی که در رشته‌های مختلف هستند، در مسابقات شرکت می‌نمایند.

وی هدف از برگزاری این مسابقات را افزایش نشاط، آمادگی جسمانی و ارتقاء روحیه خدمتی کارکنان دانست و بیان کرد: خدمت به ورزش کشور و ارتقاء ورزش نیروهای مسلح از دیگر اهداف برگزاری این مسابقات است.

سرهنگ محمد صانعی با بیان اینکه باشگاه رعد پدافند هوایی در تمامی رشته ها مدعی قهرمانی است، تصریح کرد: امروز در تمامی رشته های ورزشی صاحب عنوان هستیم، مانند جودو که در طی ۴ سال اخیر عنوان قهرمانی، پینگ پنگ مقام قهرمانی، نایب قهرمانی و سومی و همچنین در رشته وزنه‌برداری مقام نایب قهرمانی لیگ برتر را در کارنامه داریم.

وی افزود: باشگاه رعد پدافند هوایی همچنین در رشته های دوچرخه سواری، سه گانه، شنا و واترپلو در لیگ برتر شرکت و پذیرای ورزشکاران قهرمان کشور در طول خدمت مقدس سربازی شان است.

رئیس تربیت بدنی نیروی پدافند هوایی ارتش در پایان گفت: امسال برای اولین بار مسابقات کبدی ارتش‌ های جهان به میزبانی نیروی پدافند هوایی ارتش در اردیبهشت سال آینده در شهر بابلسر برگزار می شود که ۶ کشور اعلام آمادگی کرده‌اند و انشاءالله بتوانیم میزبان خوبی برای این مسابقات باشیم.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

blank
دکمه بازگشت به بالا
Translate »

Adblock رو غیر فعال کنید

لطفا برنامه یا افزونه بلاک تبلیغات خود را غیر فعال کنید سپس رفرش کنید