اسلایدرورزشی

تکمیل طرحهای نیمه تمام ورزشی خراسان رضوی ۲۱ هزار میلیارد ریال اعتبار نیاز دارد

مدیرکل ورزش و جوانان خراسان رضوی گفت: هم اینک ۲۸۲ طرح نیمه تمام ورزشی در استان وجود دارد که حدود ۲۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارند و یکی از اولویتها تکمیل همین طرحهاست که دست کم ۲۱ هزار میلیارد ریال اعتبار نیاز دارد.

به گزارش صدای مشهد، علیرضا تاج فیروز در دیدار با اعضای هیات دوچرخه سواری خراسان رضوی در مشهد افزود: این اداره کل امسال کمتر از هزار میلیارد ریال اعتبار داشت که با این روند اتمام طرحهای نیمه تمام تا ۵۰ سال آینده به درازا می کشد.

وی ادامه داد: یکی از این طرح ها ورزشگاه ۶ هزار نفری ثامن است که به دغدغه هر روزه مردم و مسوولان تبدیل شده است و با پیگیری های صورت گرفته تا پایان آذر ماه بخشی از ۱۰۰ میلیارد ریال مبلغ تکمیلی این طرح را وزیر ورزش و استانداری خراسان رضوی تامین خواهند کرد.

مدیرکل ورزش و جوانان خراسان رضوی گفت: چند زمین بدون استفاده ورزشی را به قالب مولد سازی برده ایم که اگر به اتمام برسد عددی افزون بر ۶۰ تا ۷۰ هزار میلیارد ریال برای طرحهای نیمه تمام به دست می آید که می توان همه مجموعه ثامن را با آن تکمیل کرد.

تاج فیروز افزود: به دلیل قرار گرفتن این مجموعه در بین ییلاقات شهر مشهد، قرار گرفتن خط قطار شهری و محور کنار گذر چناران به مشهد در مجاورت آن می تواند یکی از مجموعه های فرهنگی، رفاهی، تفریحی و ورزشی شود و اگر برنامه و تاییدیه مولدسازی صورت بگیرد تحول عظیمی رخ خواهد داد.

مدیرکل ورزش و جوانان خراسان رضوی یکی از مشکلات هیات های ورزشی را جزیره ای عمل کردن دانست و افزود: هیات ها احساس استقلال کامل دارند که شاید بخشی از آن ناشی از وضعیت داخلی اداره بوده است و هیج ارتباط مستقیم و نظارتی وجود نداشته است که ما این مورد را ساماندهی می کنیم.

تاج فیروز افزود: در این ارتباط سامانه ای در حال برنامه‌ریزی است که موارد نکات مالی هیات ها در آن ثبت شود و نظارت بر عملکرد مستقیم مالی هیات ها داشته باشیم و شکل بودجه در اداره کل را طراحی می‌کنیم که هیات ها برنامه های سال خود را ارائه و بر آن اساس بودجه اختصاص دهند.

پایان پیام/

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

blank
دکمه بازگشت به بالا
Translate »

Adblock رو غیر فعال کنید

لطفا برنامه یا افزونه بلاک تبلیغات خود را غیر فعال کنید سپس رفرش کنید