اسلایدرفرهنگی

تولیت آستان قدس رضوی: این نهاد خود را نسبت به مشکلات شهر مشهد مسوول می‌داند

تولیت آستان قدس رضوی گفت: شهر مشهد شهر حضرت امام رضا (ع) است و آستان قدس رضوی نسبت به مشکلات این شهر و تنگناهای آن خود را مسوول می‌داند.

حجت الاسلام و المسلمین احمد مروی روز سه‌شنبه در مراسم افتتاح بزرگراه ۷۵ متری رضویه مشهد افزود: در حد امکانات و مقدورات از موقوفات، اموال و امکانات خود برای عمران و رفاه مردم استفاده می‌کنیم.
وی ادامه داد: در آستان قدس رضوی خود را نسبت به حاشیه شهر و مشکلات مردم آن بی‌تفاوت نمی‌دانیم و مسوولیت داریم و اینگونه نیست فقط به زائران و مجاوران در صحن و سرای حضرت امام رضا (ع) خدمت کنیم.

تولیت آستان قدس رضوی گفت: در استان خراسان رضوی و مشهد شاهد همدلی و همراهی همه بخش‌های مسوول هستیم و در دستگاه‌های سیاسی، اجرایی، امنیتی، نظامی، انتظامی و قضایی وحدت، همدلی و همراهی خوبی وجود دارد که خروجی آن خدمات ارزنده برای زائران و مجاوران است.

وی افزود: در معارف دین و آموزه‌های دینی، خدمت به بندگان خدا از زیباترین اعمال است و یکی از راههای تقرب به خدا خدمت به خلق است.

حجت الاسلام و المسلمین مروی ادامه داد: پروژه بزرگراه ۷۵ متری رضویه از پروژه‌های مهمی است که زودتر از موعد به بهره‌برداری رسید و به سهم خود از شورای اسلامی شهر مشهد، شهردار دلسوز و پرتلاش این شهر و از همه زحمتکشان در این پروژه تشکر می‌کنم.

در این مراسم بزرگراه ۷۵ متری رضوی (مهدی آباد) به طول ۱۱ کیلومتر با هزینه حدود ۵۲۰ میلیارد ریال به بهره‌برداری رسید.
عملیات اجرایی این پروژه مرداد ماه سال گذشته آغاز شد.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

blank
دکمه بازگشت به بالا
Translate »

Adblock رو غیر فعال کنید

لطفا برنامه یا افزونه بلاک تبلیغات خود را غیر فعال کنید سپس رفرش کنید