اجتماعیاسلایدر

مردم به اندازه وسع خود در پویش مشهد مهربان مشارکت می‌کنند

معاون اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه ۸ گفت: دو هزار شهروند در پویش مشهد مهربان مشارکت کرده‌اند و این پویش عملکرد و بازخورد مثبتی تا به امروز داشته است.

به گزارش صدای مشهد، مهدی حامدی،معاون اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه ۸ در خصوص این پویش اظهار کرد: از زمان افتتاحیه تا به امروز پویش مشهد مهربان بازخورد و عملکرد مثبتی داشته است.

وی ادامه داد: هدف برنامه‌ریزان و مجریان این طرح در مناطق مشهد مقدس، فرهنگ‌سازی تفکر همیاری و همدلی نسبت به هم‌نوعان است که بسیار هدف ارزشمندی است.

حامدی بیان کرد: با توجه به مشکلات اقتصادی انتظار این حجم از مشارکت و بازخورد مثبت را نداشتم‌. امسال هم به نظر فراوانی نفرات و هم مبالغ جمع آوری شده رشد بیشتری نسبت به سال گذشته داشتیم.

معاون اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه ۸ از مشارکت دو هزار شهروند در این پویش مردمی خبر داد و گفت: مردم به اندازه وسع خود در این طرح مشارکت می‌کنند و این امر بسیار قابل توجه است.

حامدی در پایان خاطر نشان کرد: به عنوان یک شهروند از مردم درخواست می‌کنم در حد وسع خویش و در راستای آزادسازی زندانیان جرائم غیر عمد در این طرح مشارکت کنند. امید است که زندان‌های مشهد مقدس از زندانیان جرائم غیر عمد خالی گردد.

پایان پیام/

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

blank
همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا
Translate »

Adblock رو غیر فعال کنید

لطفا برنامه یا افزونه بلاک تبلیغات خود را غیر فعال کنید سپس رفرش کنید