اسلایدراقتصادی

برگزاری همایش آموزش تخصصی رمزارز در مشهد

«سامان بیرقی» رئیس انجمن بلاکچین خراسان رضوی در حاشیه همایش آموزش تخصصی رمزارز در مشهد گفت که ما نسبت به آگاه‌سازی افرادی که قصد ورود به بازار رمزارز و یا هر بازار مالی دیگری را دارند، رسالتی داریم. این گونه سمینارها و هم افزایی‌ها نه تنها می‌توانند نقش خوبی را در آموزش ایفا کنند، بلکه کمک می‌کنند تا اکوسیستم به شکل سالمی رشد کند.

به گزارش صدای مشهد، همایش «آموزشی سرمایه‌گذاری» حوزه آموزش تخصصی رمزارز صبح امروز، ۲۶ خرداد ۱۴۰۲ با حضور «امید علوی»، رئیس هیات مدیره انجمن بلاکچین ایران، «عباس آشتیانی» مدیر عامل انجمن بلاکچین ایران و «سامان بیرقی» رئیس انجمن بلاکچین خراسان رضوی برگزار شد. این همایش که با سخنرانی سید محمد سید حسینی در مشهد برگزار شد، با استقبال خوب علاقمندان به فعالیت در حوزه رمزارزها روبه‌رو گردید.

سامان بیرقی ضمن تبیین اهداف کلی این همایش و با بیان اهمیت برگزاری چنین همایش‌هایی گفت: بازار رمزارزها در ایران به نقطه‌ای رسیده است که فعالین آن از بخش رگولاتوری و قانون‌گذاری پیشی گرفته‌اند. متاسفانه قانون‌گذاری به درستی اتفاق نیفتاده و به همین دلیل نظارت خوبی بر فعالیت‌های این حوزه صورت نمی‌گیرد و این در حالیست که بازار رمزارز در ایران مورد اقبال عمومی قرار گرفته و از ظرفیت بالایی برخوردار است.

بازیگران این بازار و فعالین آن، یک مسئولیت اجتماعی دارند و آن تامین امنیت بازار است. از همین رو مجموعه ما تلاش دارد تا با برگزاری همایش‌ها و سمینارهای آموزشی در شهرهای مختلف، از پایه آموزش‌های لازم را در اختیار علاقمندان قرار دهد و البته که این سمینارها نه تنها حوزه رمزارز، که تمامی بخش‌های سرمایه‌گذاری را در بر می‌گیرد.

بیرقی در خصوص اهمیت برگزاری دوره‌های آموزش اضافه کرد: تعداد بالای صرافی‌های حوزه رمزارز پروسه راستی آزمایی را برای کاربران سخت کرده است. کاربر باید احساس امنیت داشته باشد و این می‌تواند براساس بک گراند شرکت، دانش بنیان بودن آن، درگاه مستقیم و حتی دوره‌های آموزشی آن مجموعه ایجاد شود.

رئیس انجمن بلاکچین خراسان رضوی همچنین با اشاره به این که سمینار امروز به صورت پایه‌ای مفاهیم مالی را هدف قرار داده است، گفت: ما نسبت به آگاه‌سازی افرادی که قصد ورود به بازار رمزارز و یا هر بازار مالی دیگری را دارند، رسالتی داریم. این گونه سمینارها و هم افزایی‌ها نه تنها می‌توانند نقش خوبی را در آموزش ایفا کنند، بلکه کمک می‌کنند تا اکوسیستم به شکل سالمی رشد کند.

بیرقی در نهایت در رابطه با چشم‌انداز آینده کریپتو کارنسی در ایران افزود: در صورتی که این بازار به درستی ساماندهی شود و درست رگوله شود؛ (به گونه‌ای که قانونگذار بپذیرد که تکنولوژی همواره حرکتی رو به جلو دارد و باید همسو با این تکنولوژی و مارکت حرکت کرد) می‌تواند فرصت بسیار خوبی را برای رشد حتی در سطوح کلان اقتصادی ایجاد کند

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

blank
دکمه بازگشت به بالا
Translate »

Adblock رو غیر فعال کنید

لطفا برنامه یا افزونه بلاک تبلیغات خود را غیر فعال کنید سپس رفرش کنید