اسلایدر

امکان عیادت غیر حضوری مبتلایان به کرونا در مشهد فراهم شد

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی مشهد از فراهم شدن امکان عیادت غیر حضوری برای خانواده‌های نگران بیماران بستری دچار سندرم حاد تنفسی در بیمارستان شریعتی مشهد خبر داد.

به گزارش صدای مشهد، دکتر شاپور بدیعی افزود: در حال حاضر بیماران دچار عفونت‌های حاد تنفسی و مشکوک به کرونا در بیمارستان شریعتی مشهد بستری هستند که با برقراری امکان عیادت غیر حضوری بی قراری و دغدغه خانواده‌ها و همراهان آنان در این بیمارستان برطرف شده است.

وی اضافه کرد: در این راستا کانکس‌هایی در محوطه بیمارستان شریعتی مشهد گذاشته شده است و همراهان بیماران در این  محل با بیماران ارتباط تلفنی و تصویری برقرار می‌کنند و از حال بیمارشان با خبر می‌شوند که این امر در آرامش خاطر و روحیه بیمار نیز موثر است.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: این اقدام توسط همکاران ما در بیمارستان شریعتی مشهد، روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی مشهد و مدیریت آی.تی دانشگاه علوم پزشکی مشهد انجام شده است.

از روز سی ام بهمن ماه تاکنون ۲۵۰ نفر با علائم سندرم حاد تنفسی در سامانه دانشگاه علوم پزشکی مشهد و ۱۲ شبکه بهداشت زیر مجموعه ثبت شده است که این افراد در بیمارستان بستری و برخی از آنان  بهبود یافته و مرخص شده‌اند.
بر اساس اعلام دانشگاه علوم پزشکی مشهد تاکنون آزمایش کرونای ۱۹ نفر در استان خراسان رضوی مثبت شده است.

بر اساس ابلاغ “ستاد ملی مدیریت و مقابله با بیماری کرونا” هم‌اینک تمامی دانشگاهها، مراکز آموزش عالی، مدارس، سینماها، سالنهای مجالس عمومی، ورزشگاهها و سالنهای ورزشی، برنامه‌های فرهنگی و هنری و همایشهای غیرضرور به منظور پیشگیری از احتمال شیوع بیماری همه‌گیر کرونا تعطیل و متوقف شده‌اند.

این شرایط اجتناب‌ناپذیر سبب کاهش رفت و آمدهای مردم و مراودات عمومی شده و خود به‌ خود بر کاهش فعالیتهای بازار، اصناف و امور تجاری تاثیر گذاشته است. 

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

blank
دکمه بازگشت به بالا
Translate »

Adblock رو غیر فعال کنید

لطفا برنامه یا افزونه بلاک تبلیغات خود را غیر فعال کنید سپس رفرش کنید