ورزشی

برگزاری رقابت‌های جایزه بزرگ جودو مشهد به صورت مجازی

رییس هیات جودو مشهد از برگزاری رقابت‌های جایزه بزرگ به صورت مجازی برای جودوکاران مشهدی خبرداد.

عظیم احمدی در خصوص برگزاری رقابت‌های جایزه بزرگ جودو مشهد به صورت مجازی اظهار کرد: با توجه به شیوع ویروس کرونا و تعطیلی طولانی مدت باشگاه‌ها، جهت ایجاد شور و نشاط در میان جودوکاران، تصمیم به برگزاری مسابقات جایزه بزرگ به صورت مجازی گرفتیم.

وی افزود: این دوره از مسابقات به طور همزمان در بخش دختران و پسران و در رده سنی خردسالان و نونهالان از روز گذشته (یکشنبه) آغاز شده است. ظرفیت شرکت در این مسابقات نامحدود است تاکنون ۸۰ جودوکار برای این رقابت ثبت‌نام کرده‌اند. هر ورزشکار موظف است به مدت ۱۵ روز متوالی با ارسال یک ویدئو که شامل نرمش، جودو و دفاع شخصی است، در این دوره از مسابقات رقابت کند.

رییس هیات جودو مشهد گفت: ویدئوهای ارسالی جودوکاران با حضور ۱۵ داور مرد و زن به طور دقیق بررسی خواهدشد و به پنج نفر برتر در هر رده سنی جوایز نقدی از ۵۰۰ تا ۱۰۰ هزار تومان اهدا خواهد شد. در این سری از مسابقات علاوه بر رقابت جودوکاران، سعی شده برای خانواده آنان نیز فعالیتی جدا در نظر گرفته و به نفرات برتر جوایزی اهدا گردد.

بر اساس گزارش روابط عمومی هیأت جودو، احمدی در خصوص جودوکارانی که در ویدئو ارسالی از اعضاء خانواده خود استفاده کنند، خاطرنشان کرد: با رای کمیته فنی به سه خانواده برتر لوازم خانگی اهدا خواهدشد. پدران جودوکاران در طول این دوره از رقابت‌ها با ارسال یک ویدئو سه دقیقه‌ای شامل حرکات نمایشی ورزشی به همراه فرزند خود می‌توانند در این مسابقات شرکت کنند. مادران ورزشکاران نیز می‌توانند با ارسال یک جمله زیبا در وصف شهدای سلامت، در کنار خانواده و فرزند خود در این دوره از رقابت‌ها شرکت کرده و در صورت رسیدن به یکی از سه جایگاه نخست، جایزه دریافت نمایند.

رییس هیات جودو مشهد در پایان عنوان کرد: امیدواریم با همراهی مردم از این بحران عبور کرده تا بتوانیم بار دیگر شاهد حضور علاقه‌مندان به ورزش در سراسر کشور باشیم.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

blank
همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا
Translate »

Adblock رو غیر فعال کنید

لطفا برنامه یا افزونه بلاک تبلیغات خود را غیر فعال کنید سپس رفرش کنید