ورزشی

اعزام شمشیربازان خراسانی به اردوی تیم ملی فلوره

رئیس هیات شمشیربازی خراسان رضوی گفت: ۲ شمشیرباز و یک مربی خراسانی به اردوی تیم ملی فلوره اعزام شدند.

به گزارش صدای مشهد، علی یعقوبیان با اشاره به حضور پررنگ شمشیربازان خراسانی در رقابت‌های،مختلف، اظهار کرد: خوشبختانه شمشیربازان ما در تمام مسابقاتی که در سطح کشور برگزار می‌شود حضور دارند که خداروشکر بر سکوهای قهرمانی نیز خوش درخشیده‌اند

وی افزود: جوانان باانگیزه، با استعداد و خوش‌آتیه خراسانی توانسته‌اند در بسیاری از تورنمنت‌های بین‌المللی پرچم ایران و خراسان را به اهتزاز درآورند، از جمله محمدامین قائمی که در مسابقات جام ریاست جمهوری ارمنستان خوش درخشید، همچنین مهشید نیازی در مسابقات آزاد کشوری موفق به کسب مدال برنز شد.

رئیس هیات شمشیربازی خراسان رضوی ادامه داد: محمدصادق سجادپور یکی دیگر از شمشیربازان جوان استان است که در المپیاد استعدادهای برتر کشور نائب قهرمان این دور از رقابت‌ها شد.

یعقوبیان از اعزام دو تن از شمشیربازان خراسانی به اردوی تیم ملی فلوره کشور خبر داد و گفت: محمدصادق سجادپور و محمدامین قائمی به اردوی تیم ملی فلوره کشور دعوت شدند که سید صادق طباطبایی هدایت تیم ملی فلوره را بر عهده دارد.

وی در نهایت شرایط شمشیربازی خراسان رضوی را مطلوب ارزیابی کرد و گفت: علاوه‌بر تمرکز بر ورزش قهرمانی بر جوان گرایی نیز تمرکز کردیم که نتایج آن تا کنون مطلوب بوده و به تدریج بهتر هم خواهد شد.

رئیس هیات شمشیربازی خراسان رضوی ادامه نهایت در خصوص جذب اسپانسر، تاکید کرد: شمشیربازی مانند فوتبال، والیبال و برخی رشته‌های ورزشی که مخاطب بسیاری دارد، دیده نمی‌شود و همین امر موجب دوری اسپانسرها از این رشته ورزشی شده است.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

blank
همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا
Translate »

Adblock رو غیر فعال کنید

لطفا برنامه یا افزونه بلاک تبلیغات خود را غیر فعال کنید سپس رفرش کنید