اسلایدراقتصادی

آزادی ۲۰۰ زندانی جرایم غیرعمد در پویش سفیران آزادی در مشهد  

جشن گلریزان آزادی زندانیان جرائم غیرعمد با عنوان پویش سفیران آزادی به همت اتحادیه طلا، جواهر و نقره مشهد عصر امروز در هتل سی نور مشهد برگزار شد.

به گزارش صدای‌مشهد، در این مراسم یوسف تقی‌زادگان، رئیس اتحادیه طلا، جواهر و نقره مشهد، گفت: در سال گذشته بنا داشتیم که در ۲۹ فروردین ماه ۶ زندانی جرایم غیر عمد را آزاد نماییم که به همت فعالان صنف طلا، جواهر و نقره مشهد این عدد به ۶۵ نفر رسید که ۶ نفر از آنها همکاران خودمان در همین صنف بودند و از آن روز تا امروز که یک سال از آن زمان می‌گذرد ۱۵۰ زندانی جرایم غیرعمد آزاد شده‌اند.

وی افزود: در اجرای پویش خانواده مرحوم سیدی از پیشکسوتان فقید صنف طلا، جواهر و نقره مشهد کمک شایانی کردند و قطعاً این اقدام ارزنده هم موجب شادی روح آن مرحوم شده و هم اینکه خوشحالی بسیاری از خانواده‌های چشم‌انتظار را به همراه داشته است.

رئیس طلا، جواهر و نقره مشهد با ذکر این نکته که همکاران این صنف اقدامات موثر زیادی در طول یک سال اخیر داشته‌اند، تاکید کرد: در این مدت ۲ نفر از همکارانمان که پدر و مادر گرامی خودشان را از دست داده بودند هزینه مراسم‌هایشان را به کمک به آزادی زندانیان جرایم غیر عمد اختصاص دادند و یکی دیگر از آنها نیز ۲۹ پابند الکترونیکی تهیه کرد و زندانیان آزاد شده در طلافروشی‌ها مشغول به کار شدند.

گفتنی است در این مراسم زمینه آزادی ۲۰۰ زندانی جرایم غیر عمد فراهم شد.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

blank
دکمه بازگشت به بالا
Translate »

Adblock رو غیر فعال کنید

لطفا برنامه یا افزونه بلاک تبلیغات خود را غیر فعال کنید سپس رفرش کنید