اسلایدراقتصادی

رشد ۴۱ درصدی احیاء واحدهای راکد خراسان رضوی در دولت سیزدهم  

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی خراسان رضوی گفت: در دو سال ابتدایی دولت دوازدهم ۱۱۹ واحد صنعتی راکد و در مدت مشابه در دولت سیزدهم ۱۶۸ واحد احیا شده که نشان از رشدی ۴۱ درصدی می‌دهد.

به گزارش صدای مشهد؛ “جعفر فرشچی طوسی” همزمان با هفته دولت در خصوص دستاوردهای شرکت شهرک‌های صنعتی خراسان رضوی در دولت سیزدهم در مقایسه با دو سال ابتدایی دولت دوازدهم اظهار کرد: اراضی در اختیار شهرک‌ها و نواحی صنعتی با ۲۹۷ درصد رشد از ۱۷۷ هکتار در دو سال ابتدایی دولت دوازدهم به ۷۰۲ هکتار در دولت سیزدهم رسیده است.

وی افزود: میزان زمین صنعتی شهرک‌ها و نواحی صنعتی با رشد ۴۰ درصدی از ۶۷ به ۹۳ هکتار رسیده و زمین‌های داری سند ثبتی شهرک‌ها و نواحی صنعتی رشد ۶۳ درصدی داشته که در دولت قبل ۲۴۴ هکتار بوده و در دولت سیزدهم به ۳۹۸ هکتار رسیده است.

فرشچی طوسی گفت: فاز عملیاتی شهرک‌ها و نواحی صنعتی با رشد ۶۰ درصدی از ۹۶ هکتار در دو سال اول دولت قبل به ۱۵۳ هکتار در دولت سیزدهم رسیده است. همچنین در دو سال اول دولت دوازدهم میزان برق تامین شده در شهرک‌ها و نواحی صنعتی ۴۴ مگاوات بوده که در دولت سیزدهم با رشد ۶۴ درصدی به ۷۲ مگاوات رسیده است.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی خراسان رضوی عنوان کرد: تعداد فعالیت‌های بازاریابی انجام شده در شهرک‌ها و نواحی صنعتی با رشد ۱۳۳ درصدی از ۱۲ به ۲۸ قرارداد رسیده است. همچنین در دولت سیزدهم ۲۸ هکتار زمین از فسخ قراردادهای راکد شهرک‌های صنعتی آزاد شده که ۸۸ درصد رشد داشته، این میزان در دو سال اول دولت قبل ۱۲ هکتار بوده است.

وی خاطرنشان کرد: در دو سال اول دولت دوازدهم ۱۱۹ واحد صنعتی راکد و در دولت سیزدهم ۱۶۸ واحد احیا شده که ۴۱ درصد رشد داشته است.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

blank
دکمه بازگشت به بالا
Translate »

Adblock رو غیر فعال کنید

لطفا برنامه یا افزونه بلاک تبلیغات خود را غیر فعال کنید سپس رفرش کنید