اسلایدرورزشی

مشهد ۹ آذرماه میزبان تورنمنت بین‌المللی فوتسال

رئیس هیأت فوتبال خراسان رضوی گفت:از 9 آذرماه سال جاری میزبان تورنمنت بین‌المللی فوتسال با حضور تیم‌های ملی ایران، بلاروس، کویت و اسلواکی هستیم.

رئیس هیأت فوتبال خراسان رضوی گفت: مشهد به لحاظ ظرفیت‌های زیارتی و زیرساختی در طول سال میزبان تیم‌های ملی مختلف است، ضمن اینکه ما با این میزبانی‌ها در خراسان رضوی سعی بر توسعه روز افزون نمایش زیر ساخت‌های ارتباطی مشهد داریم.

به گزارش صدای مشهد، احسان اصولی  اظهار کرد: از ۹ آذرماه سال جاری میزبان تورنمنت بین‌المللی فوتسال با حضور تیم‌های ملی ایران، بلاروس، کویت و اسلواکی هستیم.

رئیس هیأت فوتبال خراسان رضوی با بیان اینکه برای اولین بار است چنین رویداد بین‌المللی در مشهد برگزار می‌شود، خاطرنشان کرد: این رویداد سبب می‌شود ظرفیت‌های زیرساختی مشهد و خراسان رضوی بیشتر دیده شود ضمن اینکه تیم‌های حاضر در این مسابقات حائز رتبه‌های برتری هستند.

وی در خصوص اردوی تیم ملی فوتسال، افزود: مشهد به لحاظ ظرفیت‌های زیارتی و زیرساختی در طول سال میزبان تیم‌های ملی مختلف است، ضمن اینکه ما با این میزبانی‌ها در خراسان رضوی سعی بر توسعه روز افزون نمایش زیر ساخت‌های ارتباطی مشهد داریم.

اصولی، تصریح کرد: نتیجه‌گیری تیم فوتسال بانوان ما در پایان نیم فصل بسیار مناسب بوده و بنده از عملکرد تیم راضی هستم ضمن اینکه هدف‌گذاری ما با توجه به اینکه بازی‌های سخت خود را گذرانده‌ایم و از جایگاه خوبی برخوردار هستیم این است که تیم را در پایان فصل روی سکو ببینیم.

رئیس هیأت فوتبال خراسان رضوی در خصوص وضعیت تیم فوتبال بانوان نیز، ابراز کرد: به لحاظ پیشینه و عملکرد وضعیت فوتسال ما بهتر است هر چند حمایت‌هایی را نیز از تیم فوتبال بانوان سایپا داشته‌ایم اما همچنان سعی داریم با بکارگیری مربیان سطح اول کشور و ایجاد مدرسه فوتبال‌هایی برای بانوان این توازن را میان فوتبال و فوتسال برقرار کنیم.

گفتنی است؛ پیش از شروع رقابت‌های چهار جانبه مشهد تیم ملی فوتسال کشورمان قرار است روزی یک جلسه تمرین را در تاریخ ۷ تا ۹ آذر ماه با حضور تمامی بازیکنان اصلی و لژیونر‌ها در سالن اصلی مسابقات برگزار کند.

این رقابت‌ها از ۱۰ تا ۱۳ آذر ماه در سالن شهید بهشتی مشهد برگزار می‌شود و تیم ملی فوتسال کشورمان در اولین مسابقه خود روز یک شنبه ۱۰ آذرماه از ساعت ۱۷:۳۰ به مصاف تیم ملی بلاروس می‌رود.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

blank
دکمه بازگشت به بالا
Translate »

Adblock رو غیر فعال کنید

لطفا برنامه یا افزونه بلاک تبلیغات خود را غیر فعال کنید سپس رفرش کنید