اسلایدرسیاسی

طرح معامله قرن برای نجات رژیم صهیونیستی از نابودی است

امام جمعه مشهد گفت: آمریکا با اجرای طرح معامله قرن در صدد نجات رژیم غاصب صهیونیستی از نابودی است.

به گزارش صدای مشهد، آیت الله سید احمد علم الهدی در خطبه‌های نماز جمعه امروز مشهد که در حرم مطهر امام رضا (ع) برگزار افزود: مردم فلسطین بیش از ۷۰ سال است که در خط مبارزه با رژیم صهیونیستی هستند که از ۲۰ سال قبل وارد انتفاضه شدند که این حرکت ها دلیل اصلی نابودی اسراییل غاصب است.

وی ادامه داد: یک یهودی آمریکایی که مشاور سیاسی رییس جمهوری آمریکاست طرح معامله قرن را با الهام از از یک فیلم قاچاق اسلحه طراحی کرده تا بتواند فلسطینیان را از سرزمینشان بیرون کند.

امام جمعه مشهد با اشاره به این که رژیم صهیونستی در حال فروپاشی است گفت: همان طور که رهبر معظم انقلاب فرمودند رژیم صهیونیستی تا ۲۵ سال آینده نابود می شود که این امر در حال محقق شدن است.

آیت الله علم الهدی افزود: اسراییل برای ادامه حیات خود نگران است و به دنبال راهی است تا بتواند از آن جلوگیری کند.

نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی گفت: آمریکا در صدد است که در طرح معامله قرن اعراب و مسلمانان را از سرزمین قدس بیرون براند و آن را در اختیار یهود قرار دهد و نیروهای مقاومت هیچ گونه سلاحی نداشته باشند.

علم الهدی با اشاره به اینکه مذاکره با آمریکا هیج فایده ای ندارد افزود: ما هم که سه سال با آمریکا و اروپاییان مذاکره کردیم نتیجه آن تشدید تحریم ها علیه ملت شده است.

او ادامه داد: نتیجه مذاکره در برجام تنها فشار بر مردم بوده است و مگر همین فشارها قبل از مذاکره با آمریکا و اروپاییان نبود که مردم مقاومت کردند.

امام جمعه مشهد گفت: آمریکا می‌خواهد بین معیشت و مقاومت ما قطب بندی ایجاد کند که متأسفانه برخی مسوولان ما در داخل نیز فریب حیله این رژیم  را خورده‌اند.

علم الهدی افزود: گروه اقدام علیه ایران از دو سال قبل در آمریکا به ریاست برایان هوک تشکیل شده و وظیفه‌اش تلقین این مساله است که معیشت با مقاومت نمی‌سازد و اقتصاد سقوط می‌کند که متاسفانه برخی نیز در داخل کشور نا خواسته این را باور می‌کنند و حتی در حرف‌هایشان گاف می‌دهند که دشمن ما را تحقیر کند.

وی تصریح کرد: رهبر معظم انقلاب  از ۶ سال قبل راه مقابله با تحریم ها را  اقتصاد مقاومتی دانستند که این طرح اجرایی نشده و به‌جای اقتصاد مقاومتی مذاکره کردیم و نتیجه آن فشار اقتصادی بوده است اما مردم ایران عقل، شعور، درک و فهم دارند و متوجه هستند که نتیجه مذاکره برجام تنها فشار اقتصادی امروز است.

امام جمعه مشهد ضمن تشکر از راهپیمایی اخیر عزاداران فاطمی در مشهد گفت: شور و شوقی که در عزاداری فاطمه زهرا (س) وجود داشت در حقیقت، نشانی از فرج امام زمان(عج) و نزدیک بودن انتقام ایشان است.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

blank
دکمه بازگشت به بالا
Translate »

Adblock رو غیر فعال کنید

لطفا برنامه یا افزونه بلاک تبلیغات خود را غیر فعال کنید سپس رفرش کنید