اجتماعیاسلایدر

حدود ۴ هزار اخطار قانونی برای واحدهای صنفی در تعطیلات نوروز ۱۴۰۲  

رئیس مرکز بهداشت ثامن و رئیس کمیته بهداشت و سلامت ستاد خدمات سفر شهرستان مشهد از صدور ۳هزار و ۷۱۲ اخطار قانونی برای واحدهای صنفی متخلف در نوروز ۱۴۰۲ خبر داد.

به‌گزارش صدای مشهد، دکتر علی غلامپور با اعلام این خبر و با اشاره به آمادگی ایستگاه‌های سلامت برای ارائه خدمات شایسته به زائران و مسافران نوروزی، اظهار کرد: تا روز ششم فروردین ماه، در مجموع ۶ هزار و ۲۸۵ نفر به ایستگاه‌های سلامت مراجعه و از خدمات سلامت در ایام نوروز برخوردار شدند.

او افزود: ۳هزار و ۷۱۲ اخطار قانونی در این مدت برای واحدهای صنفی متخلف صادر شده که از این میان ۷۴ مورد تخلف در نواحی پنج‌گانه مشهد منجر به پلمپ واحد صنفی و ۷ تن مواد غدایی معدوم شده است.

رئیس مرکز بهداشت ثامن و رئیس کمیته بهداشت و سلامت ستاد خدمات سفر شهرستان مشهد در ادامه با اشاره به اهمیت گزارس‌های مردمی در نظارت هرچه بهتر به فعالیت صنوف مختلف، اضافه کرد: در تعطیلات نوروز امسال در تماس با سامانه ۱۹۰ برقرار شده و ۸۹۰ مورد شکایت بهداشتی زائران و مجاوران رسیدگی شده است.

همچنین افزود: ۳۲٪ اشغال بیمارستان ها توسط زائرین بوده است و ۳۶ مرکز دیالیز که مجموعا ۵۷۵ تخت دارد، ۲۷٪ خدمات دیالیز برای زائرین بوده است.

غلامپور خاطرنشان کرد: پایگاه‌های سلامت و بهداشت شهرستان مشهد در نقاط مختلف در ایام نوروز آماده ارائه خدمات به زائران و مسافران نوروزی هستند.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

blank
دکمه بازگشت به بالا
Translate »

Adblock رو غیر فعال کنید

لطفا برنامه یا افزونه بلاک تبلیغات خود را غیر فعال کنید سپس رفرش کنید