اسلایدراقتصادی

ارائه کالاها با تخفیف ۸ تا ۳۰ درصد در ۱۰۰ فروشگاه مشهد

فرماندار مشهد، از اجرای طرح "دیدار " با هدف ارائه کالا اساسی معیشتی و تنظیم بازار با تخفیف ۸ تا ۳۰ درصد به مردم خبر داد.

به گزارش صدای مشهد، محسن داوری، در بازدید از فروشگاه‌های “طرح دیدار” در جمع خبرنگاران اظهار کرد: طرح خرید اعتباری دیدار، با هدف خدمت‌رسانی به مردم و کمک به معیشت آنها، در تعدادی از فروشگاه‌های زنجیره‌ای مشهد اجرا می‌شود.

وی افزود: در این طرح، اقلام و کالاهای اساسی، معیشتی و کالاهای تنظیم بازار با ۸ تا ۳۰ درصد تخفیف به مردم عرضه می‌شود.

داوری با بیان اینکه این طرح به صورت آزمایشی در مشهد اجرا می‌شود، گفت: ویژگی دیگر این طرح این است که ارگان‌ها و افرادی که با این فروشگاه‌ها تفاهم‌نامه همکاری امضا می‌کنند، می‌توانند از تخفیف ۸ تا ۳۰ درصد بهره‌مند شوند.

وی به نحوه خرید در این طرح اشاره کرد و گفت: افراد می‌توانند تا سه برابر اعتبار در نظر گرفته شده توسط محل کارشان، از این فروشگاه‌ها خرید کنند و طی اقساط از حقوق خود پرداخت کنند.

فرماندار مشهد با اشاره به فعال بودن ۱۰۰ فروشگاه در این طرح در سطح مشهد، گفت: نظارت بر این فروشگاه‌ها به صورت مستمر انجام می‌شود و با متخلفان برخورد خواهد شد.

ارائه کالا با تخفیف ۸ تا ۳۰ درصدی در طرح دیدار

وی به ویژگی‌های این طرح اشاره کرد و افزود: فرایند خرید آسان توسط مینی پی ازفروشگاه های طرف قرارداد طرح سراسری دیدار،خرید کالای اعتباری بدون افزایش قیمت و باحفظ تخفیفات خریدنقدی برای مشتریان درمینی پی، وجوداعتباردایمی برای خریداران به گونه ای که هرقسطی که پرداخت گردد مجدد به همان میزان شارژمیشود واین یک اعتباردایمی برای افرادهست.

فرماندار امکان خرید درسراسر کشور وبدون محدودیت استانی برای مشتریان، خریداَسان ازطریق صرفا ارایه کدملی به صندوق دار  پس ازخرید و بدون نیازبه مراجعه به هیچ بانکی را از دیگر مزایای طرح عنوان کرد: همچنین عدم وجود هیچ گونه بهره، کارمزد ویا سودبانکی، از دیگر ویژگی‌های این طرح است. به علاوه تمامی کالاهای اساسی معیشتی وتنظیم بازاردرفروشگاه ها ووجودتخفیفات دایمی درکل سال برای تمامی گروه های کالایی در این فروشگاه‌ها وجود دارد.

انتهای پیام/

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

blank
دکمه بازگشت به بالا
Translate »

Adblock رو غیر فعال کنید

لطفا برنامه یا افزونه بلاک تبلیغات خود را غیر فعال کنید سپس رفرش کنید