اجتماعیاسلایدر

ثبت نام بیش از ۱۱۰۰ نیکوکار بعنوان حامی در پایگاههای کمیته امداد مستقر در همایش شیرخوارگان حسینی

همزمان با برپایی مراسم شیرخوارگان حسینی، ثبت‌نام از نیکوکاران در طرح اکرام ایتام کمیته امداد در پایگاه‌های سراسر استان انجام شد.

معاون توسعه مشارکت های مردمی کمیته امداد خراسان رضوی از ثبت نام بیش از ۱۱۰۰ حامی در پایگاههای کمیته امداد مستقر در همایش شیرخوارگان حسینی استان خبر داد.

به گزارش صدای مشهد، مجید غلامی بیان کرد: همزمان با برپایی مراسم شیرخوارگان حسینی، ثبت‌نام از نیکوکاران در طرح اکرام ایتام کمیته امداد در پایگاه‌های سراسر استان انجام شد.

معاون توسعه مشارکت های مردمی کمیته امداد خراسان رضوی گفت: در مراسم شیرخوارگان حسینی که به رسم همه ساله در اولین جمعه ماه محرم برگزار می شود، ۶۰ پایگاه اکرام و ایتام استان در محل برگزاری همایش شیرخوارگان حسینی از جمله “حسینیه ها، هیئات مذهبی، امامزادگان و بقاع متبرکه” سطح استان مستقر شدند.

وی با بیان اینکه ۱۱۰۰ نیکوکار حمایت مالی بیش از ۱۵۰۰ فرزند یتیم و محسنین را عهده دار شدند، گفت: از ۶۰ پایگاه در استان، تعداد ۱۳ پایگاه در مشهد فعال بوده است.

وی تصریح کرد: ۱۵۰ هزار حامی در استان، از ۴۴ هزار فرزند یتیم و محسنین‌ حمایت می کنند.

غلامی با تشریح شیوه‌های حمایت از فرزندان معنوی، گفت: متقاضیان برای شرکت در این طرح می‌توانند علاوه بر حضور در ادارات و مراکز نیکوکاری، با ارسال عدد یک به ۳۰۰۰۳۳۳۳۵۱ یا مراجعه به سایت ekram.emdad.ir نسبت به حمایت مادی و معنوی از ایتام و فرزندان محسنین تحت حمایت اقدام کنند.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

blank
دکمه بازگشت به بالا
Translate »

Adblock رو غیر فعال کنید

لطفا برنامه یا افزونه بلاک تبلیغات خود را غیر فعال کنید سپس رفرش کنید