اسلایدرشهری

نژادحسین تاکید کرد: لزوم تامین اعتبار پروژه ها متناسب با بودجه تخصیص یافته

عضو شورای شهر مشهد مقدس گفت: در حوزه تامین اعتبار پروژه ها متناسب با بودجه تخصیص یافته، سیاست‌گذاری و برنامه‌ریزی دقیق انجام شود.

به گزارش صدای مشهد، مجید نژادحسین، عضو شورای شهر مشهد اظهار کرد: ۷۰ درصد بودجه عمرانی سال ۱۴۰۲ شهرداری باز شده، اما تا کنون فقط ۱۳درصد این بودجه محقق شده است.

وی افزود: با توجه به بررسی سامانه مدیریت پروژه، برای ١٣٨٩ پروژه تاکنون بازگشایی اعتبار صورت پذیرفته است و نیاز است مدیریت شهری، برنامه های خود را برای تامین اعتبار این پروژه ها اعلام کند زیرا نداشتن برنامه مدون برای تامین اعتبار از سرعت اجرای پروژه ها کاسته و در صورت تامین نشدن به‌موقع اعتبار، اجرای پروژه ها با تاخیر روبرو خواهد شد.

عضو شورای شهر مشهد مقدس ادامه داد: با طولانی شدن اجرای پروژه‌های عمرانی و تاخیر در تامین اعتبار، تعدیل اعتبار پروژه ها نیز افزایش می‌یابد و با برنامه‌ریزی درست و سیاست‌گذاری و تامین اعتبار به موقع پروژه ها، علاوه بر پرداخت به موقع مطالبات پیمانکاران، می‌توان سرعت اجرا و اتمام پروژه های عمرانی را بیشتر کرد.

نژادحسین بیان کرد: گاهی دیده شده است که به دلیل تامین نشدن اعتبار و تاخیر در پرداخت مطالبات پیمانکاران، تعدیل یک پروژه بیشتر از مبلغ اصلی قرارداد شده است و این موضوع به بازنگری و سیاست‌گذاری‌های دقیق نیاز دارد تا بتوان از وقوع چنین اتفاقاتی جلوگیری کرد.

پایان پیام/

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

blank
دکمه بازگشت به بالا
Translate »

Adblock رو غیر فعال کنید

لطفا برنامه یا افزونه بلاک تبلیغات خود را غیر فعال کنید سپس رفرش کنید