اسلایدرفرهنگی

برگزاری اولین دوره آموزشی «مدرسه تئاتر شبستان» در مشهد

مدیر ستاد کانون‌های فرهنگی هنری مساجد خراسان رضوی گفت: اولین دوره آموزشی مدرسه تئاتر شبستان با هدف پرکردن اوقات فراغت نوجوانان و جوانان در مشهد برگزار‌ می‌شود.

حجت الاسلام حسن افکار عصر امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: با فرارسیدن تابستان و زمان فراغت دانش آموزان و دانجشویان مطابق سنوات گذشته برنامه هایی را برای این قشر آینده ساز کشور در نظر گرفته ایم.

وی افزود: یکی از رشته های مورد علاقه نسل امروز هنرهای نمایشی و تئاتر است. به همین منظور اولین دوره آموزشی «مدرسه تئاتر شبستان» را برای نوجوانان و جوانان در دستور کار قرار دادیم.

مدیر ستاد کانون‌های فرهنگی هنری مساجد خراسان رضوی با اشاره به حضور ۱۰۰ نفر از فعالان هنری کانون های مساجد در این دوره گفت: این دوره ویژه اعضای کانون های فرهنگی و هنری مساجد و برای گروه سنی ۱۴ تا ۳۰ سال دختران و پسران طراحی شده است.

وی افزود: در این دوره از اساتید برجسته و هنرمندان شاخص کشوری در رشته های بازیگری، کارگردانی تئاتر، نمایش نامه نویسی و تئاتر کاغذی هنرجویان را همراهی خواهند کرد.

افکار تاکید کرد: با توجه به بالابودن سطح علمی کارگاه ها، برای دوره نمایشنامه نویسی باید متقاضیان حداقل توانایی نویسندگی و برای بازیگری سابقه اجرای تئاتر لازم است.

وی با اشاره به زمان برگزاری این دوره تصریح کرد: این دوره در روزهای یکشنبه چهارم و دوشنبه پنجم تیرماه در مدرسه هنرهای زیبا واقع در قاسم اباد، ادیب ۳۳ و افتتاحیه این دوره نیز یکشنبه چهارم ساعت ۸ صبح در همان مکان برگزاری می‌شود‌.

گفتنی است، علاقه مندان برای شرکت در این دوره تئاتری  می‌توانند برای کسب اطلاعات و ثبت نام به کانون های فرهنگی و هنری مساجد مراجعه کنند.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

blank
دکمه بازگشت به بالا
Translate »

Adblock رو غیر فعال کنید

لطفا برنامه یا افزونه بلاک تبلیغات خود را غیر فعال کنید سپس رفرش کنید