اسلایدرسیاسی

نباید در شهر امام رضا(ع) امکانات را فقط به یک جناح بدهیم

دبیر مجمع نیروهای خط امام(ره) در خراسان رضوی گفت: در شهر امام رضا(ع) نباید امکانات قانونی و غیرقانونی را تنها به سمت یک جریان خاص سوق دهیم.

مظفر علیزاده، با تاکید بر اینکه عدالت اولین چیزی است که باید توسط مسوولان اجرایی انتخابات رعایت شود، اظهار کرد: امروز با وجود فضای مجازی نمی‌توان چیزی را از مردم پنهان کرد، کوچک‌ترین تنگ‌نظری، یک بعدی‌نگری، یک طرف را دیدن و طرف دیگر را ندیدن تنها اعتماد مردم را نسبت به نظام کم می‌کند.

این فعال سیاسی اصلاح‎طلب با تاکید بر اینکه نباید در این روزها با موضع‌گیری و اظهارنظرهایمان مردم را ناامید کنیم، ادامه داد: در این بین نمایندگان مجلس، ائمه جمعه، اساتید دانشگاه، فعالان فرهنگی و … نقش موثری در افزایش امید میان مردم ایفا می‌کنند، مسووولان نباید فراموش کنند که ناامیدی به ضرر مملکت، استقلال و حریت این جامعه است.

دبیر مجمع نیروهای خط امام(ره) در خراسان رضوی خاطرنشان کرد: ما در شهر گفت‌وگو هستیم و امام رضا(ع) بنیان‌گذار گفت‌وگو است، چرا عده‌ای فقط یک طرف قضیه را می‌بینند و همه امکانات را قانونی و غیر قانونی، با اجازه و بدون اجازه به سوی یک تفکر خاص می‌برند؟

وی اضافه کرد: امروز در جامعه ما عده‌ای نقاب زدند و در پشت نقاب دین، آزادی، حقوق بشر و انقلابی بودن آب به آسیاب دشمن می‌ریزند. باید با خرد جمعی انتخاباتی را برگزار کنیم که دنیا بگوید این مردم با وجود گرفتاری‌ها، مشکلات اقتصادی و تحریم‌ها چگونه انتخابات را با شکوه هرچه بیشتر برگزار کردند.

دبیر مجمع نیروهای خط امام(ره) در خراسان رضوی با اشاره به اینکه در انتخابات قوانین، مقررات، حریت، انصاف و عزت طرفین باید رعایت شود و به خواسته‌های تفکرهای مختلف توجه شود، تصریح کرد: مردم خودشان باید انتخاب کنند که می‌خواهند چه کسی خدمتگزارشان باشد.

علیزاده عنوان کرد: من به عنوان کسی که ۴۰ سال تجربه انتخابات به عنوان اجراکننده، عضو ستاد، بازرس و … را دارم، به جد هشدار می‌دهم که اگر مجریان انتخابات دغدغه‌های دلسوزانه افرادی که برای انقلاب زحمت کشیدند را در نظر نگیرند و در اجرای قانون کوتاهی کنند، خودشان باید عواقب بعد از آن را پاسخ دهند./ایسنا

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

blank
دکمه بازگشت به بالا
Translate »

Adblock رو غیر فعال کنید

لطفا برنامه یا افزونه بلاک تبلیغات خود را غیر فعال کنید سپس رفرش کنید