اسلایدر

سامانه وصل خودکار گاز مشترکان در مشهد به بهره‌برداری رسید

سامانه گویای ارائه خدمات الکترونیک ۱۸۹۴ شرکت گاز خراسان رضوی با قابلیت وصل خودکار گاز مشترکان در مشهد به بهره‌برداری رسید.

به گزارش صدای مشهد، مدیرعامل شرکت ملی گاز ایران روز سه‌شنبه در مراسم آغاز به کار این سامانه گفت: فرهنگ استفاده از خدمات الکترونیک در جامعه نهادینه شده و در این راستا راه‌اندازی سامانه ۱۸۹۴ موجب تکریم بیشتر شهروندان به‌ ویژه هنگام قطع گاز مشترکان به علت بدهی می‌شود.

حسن منتظر تربتی افزود: با استفاده از سامانه ۱۸۹۴ شهروندان می‌توانند از صورت حساب گاز مصرفی خود مطلع شده و در صورت قطع گاز به علت بدهی، از طریق این سیستم به صورت آنی برای وصل گاز بدون پیگیری‌های بعدی اقدام کنند.

وی ادامه داد: برای تامین گاز در منازل شهروندان افراد بسیاری زحمت می‌کشند. بسیاری از کارکنان شرکت گاز بر روی سکوها در عسلویه، پالایشگاه‌ها، خطوط انتقال و در شهرها نیز سیستم توزیع را در سرما، برف و یخبندان مدیریت می‌کنند تا گازطبیعی با آرامش کامل به شهروندان تحویل داده شود. امیدواریم بتوانیم با این اقدامات مردم به معنای واقعی رفاه را احساس کنند.

وی با بیان اینکه همه رشد و توسعه گازطبیعی کشور پس از انقلاب اسلامی انجام شده و امروز به نفوذ ۹۵ درصدی در کشور رسیده است گفت: این موضوع نشان دهنده تفکر نظام اسلامی برای عدالت محوری و رفاه همگانی است.

مزیت سامانه ۱۸۹۴ وصل فوری گاز مشترکان است

مدیربهره‌برداری شرکت گاز خراسان رضوی نیز در خصوص مزایای این سامانه گفت: اعلام میزان بدهی، امکان پرداخت آنی قبوض و پیگیری صورت وضعیت پیمانکاران از جمله قابلیت‌های این سامانه است.

حسن افتخاری با بیان اینکه هدف از راه‌اندازی این سامانه ارایه خدمات به صورت الکترونیک و تکریم مشتریان، کاهش رفت و آمدهای شهری و مشکلات زیست محیطی است افزود: شهروندان می‌توانند طی تماس با شماره ۱۸۹۴ و وارد کردن شماره اشتراک و شناسه قبض و در ادامه از طریق کدهای دستوری تلفن گویا نسبت به دریافت خدمات اقدام کنند.

وی ادامه داد: مزیت این سیستم نسبت به سامانه‌های دیگر، کسر فوری بدهی و اعلام آنی وصل گاز بدون پیگیری بعدی توسط شهروندان است.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

blank
دکمه بازگشت به بالا
Translate »

Adblock رو غیر فعال کنید

لطفا برنامه یا افزونه بلاک تبلیغات خود را غیر فعال کنید سپس رفرش کنید