اسلایدرشهری

نشست پرسش و پاسخ نایب رئیس شورای شهر مشهد با دانشجویان دانشگاه آزاد مشهد

نشست صمیمانه ايمان فرهمندي با اعضاي انجمن اسلامي دانشجويان مستقل دانشگاه آزاد اسلامي مشهد برگزار شد.

به گزارش صدای مشهد، ایمان فرهمندی نایب رئیس شورای شهر مشهد، در نشستی صمیمانه با اعضای انجمن اسلامی دانشجویان مستقل دانشگاه آزاد اسلامی مشهد در سالن شورای سازمان مرکزی پای صحبت دانشجویان نشست. در این جلسه ، موضوعات مختلف شهری ، اعم از پروژه های راهبردی و حمل و نقل ، وضعیت آلودگی و ترافیک شهر مشهد معضل نبود فضای کافی پارکینگ ، موضع شورا در برابر مشکلات فرهنگی اجتماعی و مواردی از این قبیل بررسی شد.

ایمان فرهمندی از اختصاص ۱۵۵ دستگاه اتوبوس ، ظرفیت اختصاص داده شده به پروژه قطار شهری ، تبدیل زباله به سوخت، اختصاص تسهیلات شهری به معلولان، افتتاح تقاطع چهارسطحی آزادگان و چندین پروژه زیر ساختی خبر داد.

وی با یادآوری شعار شورای شهر ، «مشهد الرضا شهر جهان برکت و کرامت »، در راستای تحقق این شعار افزود : برکت با توسعه اقتصادی شهر و کرامت با توسعه انسانی شهر ملموس شده و با توجه به توسعه انسانی پروژه های زودبازده سرعت گرفته است.

وی اظهار کرد: مسئله اصلی ترافیک در خیابانهای بزرگ ، پارک در حاشیه خیابان ها و وجود مطب های درمانی در محیط های مسکونی است و برای حل این مشکلات افزایش قیمت پارک حاشیه ای و جابه جایی محوریت بیمارستان ها و به دنبال آن تبدیل مطب ها به محیطی تحت عنوان «شهرک سلامت» برای کاهش ترافیک ، افزایش و توسعه شبکه ریلی، دوچرخه سواری، اتوبوسرانی و هم چنین ایجاد محدودیت ترافیک در دستور کار است.

نایب رئیس شورای شهر در پاسخ به سوال دانشجویان در مورد تخلفات اعضای شورا ، دعوای ریاست ، ضعف در انتخاب شهردار و ضعف رسانه ای شهر مشهدتصریح کرد: ورود شورا به فضای سیاسی باعث کوچک شمرده شدن دستاوردهای شورا می شود و بررسی اینکه شخصی پس از تخلف و تعلیق دوباره به شورا بازگشته از حیطه فعالیت ما خارج است و مربوط به مسئولان قضایی است.

این مقام مسئول اضافه کرد: توسعه شهری با ساخت ۴۰۰۰ هزار مسکن در شرق شهر ، از غرب به سمت شرق آغاز شده و با در نظر گرفتن شرایط ایثارگران و معلولان، رایگان شدن سرویس های حمل نقل شهری برای این طیف در دستور کار است.

نماینده مردم در شورای شهر در پایان جهت شفاف سازی فعالیت ها در شورای شهر برای پیشبرد اهداف شهری و شهروندی و هم چنین نشست های تخصصی، در مسائل مدیریتی شهری وعده برگزاری جلسات مختلف دانشجویی را در دانشگاه آزاد مشهد را دادند.

پایان پیام/

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

blank
دکمه بازگشت به بالا
Translate »

Adblock رو غیر فعال کنید

لطفا برنامه یا افزونه بلاک تبلیغات خود را غیر فعال کنید سپس رفرش کنید