اسلایدرشهری

نایب رییس شورای شهر درباره جزئیات هزینه‌کرد کمک‌های بلاعوض شهرداری می‌گوید

به گزارش صدای مشهد، موسی الرضا حاجی بگلو، عضو شورای اسلامی شهر مشهد درباره کیفیت شفافیت گزارش هزینه کرد کمک‌های شهرداری مشهد اظهارداشت: در گزارش ارائه شده توسط شهرداری مشهد مشخص شده که بودجه کمک‌های بلاعوض صرف چه مواردی شده است. در نظر بگیرید شهرداری مشهد در مرکز استان قرار دارد و استان خراسان نیز دارای جمعیت خاص و مباحث اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی ویژه است به همین دلیل کیفیت همکاری بین نهادها و سازمان‌ها در این امر بسیار مهم است.

وی افزود: از همین رو شهرداری در حوزه‌های همکاری فی‌مابین با سازمان‌های بهزیستی، کمیته امداد، آموزش و پرورش، استانداری و فرمانداری و غیره برنامه مشخصی برای کمک‌های مالی  و اجتماعی  دارد.

نائب رئیس شورا درباره ارائه جزئیات گزارش هزینه‌کرد کمک‌های شهرداری در کمیسیون‌ها و بنا به درخواست اعضای شورا و برای بررسی در جلسه غیر علنی گفت: قطعاً چنین درخواستی ممکن است؛ یکی از وظایف شورا نظارت بر مدیریت شهری است و می‌توانیم چنین درخواستی داشته باشیم، حال اگر یکی از اعضا درخواست کرده و گزارش داده نشده، باید پیگیری شود تا روشن شود علت عدم ارائه چه بوده است البته این مبالغ چندان هم ارقام بزرگی نیست.

سخنگوی شورای اسلامی شهر مشهد در پاسخ به اینکه این مبلغ رشد ۴۴ درصدی نسبت به مصوبه داشته است، تصریح کرد: البته باید نرخ تورم اعلامی توسط بانک مرکزی را هم در نظر داشته باشید هزینه‌هایی که قبلا صرف می‌شد با هزینه‌های امروزی تفاوت خاصی پیدا کرده است.

حاجی بگلو افزود: در صورتی‌که اعضا از رئیس شورا گزارش جزئیات هزینه‌کرد کمک‌های بلاعوض شهرداری را درخواست کنند، رئیس شورا می‌تواند شخصا یا از طریق کمیسیون برنامه این مطالبه را پیگیری کند و ما نیز با این امر موافق هستیم.

انتهای پیام/

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

blank
دکمه بازگشت به بالا
Translate »

Adblock رو غیر فعال کنید

لطفا برنامه یا افزونه بلاک تبلیغات خود را غیر فعال کنید سپس رفرش کنید