شهری

مشارکت ۷۵ شهرداری استان در نخستین رویداد شهردار برتر خراسان رضوی

مدیر کل دفتر شهری استانداری خراسان رضوی، با اشاره به عملکرد شهرداری ها در استان، گفت: ۹۶ شهرداری با استفاده از همه امکانات فنی و تخصص خود به مردم خراسان رضوی خدمات می دهند.

به گزارش صدای مشهد، مهندس مهدی برامکی در حاشیه جلسه هیات داوران انتخاب شهردار برتر استان خراسان رضوی با اعلام این مطلب با اشاره به اهمیت تلاش بیشتر در حوزه های باز آفرینی، درآمد پایدار، عمران شهری، خدمات شهری، حمل ونقل و نهضت ملی مسکن، جشنواره شهردار برتر را فرصت ممتاز برای افزایش اطلاعات و تبادل سلایق و تجارب دانست.

برامکی افزود: در رویداد شهردار برتر با توجه به ارائه خدمات توسط ۹۶ شهرداری به مردم استان که در ۸ محور تخصصی و یک محور ویژه فرهنگ ایثار و شهادت فراخوان داده شد و در نتیجه این فراخوان ۴۹۷ طرح از ۷۵ شهرداری بصورت خود اظهاری به دبیرخانه ارسال شد.

وی با اشاره به محورهای اجرایی فراخوان گفت: ۶۳ شهرداری در حوزه بازآفرینی شهری، ۶۳ شهرداری در حوزه کسب درآمدهای پایدار، ۶۱ شهرداری در حوزه خدمات شهری، ۵۶ شهرداری در حوزه خدمات شهری، ۶۰ شهرداری در حوزه نهضت ملی مسکن، ۴۷ شهرداری در حوزه حمل و نقل، ۴۳ شهرداری در حوزه هوشمندسازی، ۴۷ شهرداری در حوزه مشارکت مردمی و ۵۷ شهرداری در حوزه فرهنگ ایثار و شهادت در این رویداد شرکت کردند.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

blank
دکمه بازگشت به بالا
Translate »

Adblock رو غیر فعال کنید

لطفا برنامه یا افزونه بلاک تبلیغات خود را غیر فعال کنید سپس رفرش کنید