ورزشی

مسابقات سراسری تکواندو دانشجویان دانشگاه‌های پیام نور در مشهد آغاز شد

مسابقات تکواندو دانشجویان دختر و پسر دانشگاه‌های پیام نور کشور روز سه‌شنبه در سالن ورزشی دانشگاه پیام نور مشهد آغاز شد.

دانشگاه‌ پیام نور مشهد گفت: در این دوره از مسابقات ۲۴ تیم از ۱۲ مرکز دانشگاهی پیام نور کشور حضور دارند که از این تعداد ۱۲ تیم دختران و ۱۲ تیم پسران هستند.

عزیزالله نژادعلی افزود: ورزشکاران از دانشجویان مقطع کارشناسی و کارشناسی ارشد دانشگاه‌های پیام نور هستند که در هشت وزن و ۲ رشته “پومسه” و “مبارزه” به رقابت می‌پردازند.

وی ادامه داد: دانشجویان دختر در وزن‌های منفی ۴۶ کیلوگرم، ۴۶ تا ۴۹ کیلوگرم، ۴۹ تا ۵۳ کیلوگرم، ۵۳ تا ۵۷ کیلوگرم، ۵۷ تا ۶۲ کیلوگرم، ۶۲ تا ۶۷ کیلوگرم، ۶۷ تا ۷۳ کیلوگرم و مثبت ۷۳ کیلوگرم و همچنین دانشجویان پسر در وزن‌های منفی ۵۴ کیلوگرم، ۵۴ تا ۵۸ کیلوگرم، ۵۸ تا ۶۳ کیلوگرم، ۶۳ تا ۶۸ کیلوگرم، ۶۸ تا ۷۴ کیلوگرم، ۷۴ تا ۸۰ کیلوگرم، ۸۰ تا ۸۷ کیلوگرم و مثبت ۸۷ کیلوگرم مسابقه می‌دهند.

وی گفت: مسابقات تیم‌های دختران امروز در سالن دانشگاه‌ پیام نور مشهد آغاز شده و تا پایان وقت ادامه می‌یابد و مسابقات تیم‌های پسران نیز پنجشنبه هفته جاری در همین سالن برگزار خواهد شد.

نژادعلی افزود: برگزیدگان این دوره از مسابقات در هر وزن یک گروه خواهد بود و تیم‌های اول تا سوم دختران و پسران به صورت جداگانه تعیین و معرفی خواهند شد.

دانشگاه پیام نور دارای حدود ۴۳۰ هزار دانشجو، ۴ هزار عضو هیات علمی تمام وقت، ۱۰ هزار کارمند و ۴۰ هزار استاد است. این دانشگاه بیش از ۴۰ مرکز و نمایندگی در جهان دارد و ۶ هزار دانشجوی خارجی در آن مشغول تحصیل هستند.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

blank
همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا
Translate »

Adblock رو غیر فعال کنید

لطفا برنامه یا افزونه بلاک تبلیغات خود را غیر فعال کنید سپس رفرش کنید