اسلایدرشهری

رویداد تقاضامحور حل مسائل شهرداری مشهد برگزار شد

رویداد تقاضامحور حل مسائل شهرداری مشهد با حضور جمعی از مدیران و کارشناسان حوزه شهری و پژوهشگران و علاقمندان به این حوزه برگزار شد.

به گزارش صدای مشهد، در دومین روز از برگزاری نمایشگاه هفته پژوهش، رویداد تقاضامحور حل مسائل شهرداری مشهد با حضور جمعی از مدیران و کارشناسان حوزه شهری و پژوهشگران و علاقمندان به این حوزه در نمایشگاه بین المللی مشهد برگزار شد.

در این رویداد که در محور‌های حمل و نقل و فرهنگی اجتماعی برگزار شد، در ابتدا کارشناسان حوزه‌های مرتبط با موضوعات جلسه در سازمان‌های ذیربط شهرداری مشهد، به بیان شبکه مسائل و مشکلات خود پرداختند.

مدل بهینه و سامانه برخط محاسبه کرایه تاکسی، ابزار‌های هوشمند برای مدیریت و نظارت بر ناوگان تاکسیرانی، کاهش هزینه حامل‌های انرژی سازمان پایانه‌ها، طراحی سیستم هوشمند شمارش مسافر در گیت‌های خروجی پایانه‌ها، عدم نمایش وضعیت و کنترل کلید‌های AC و RIC در پست‌های برق خط ۲ قطارشهری مشهد، طراحی تستر سیستم ترکشن اینورتر ناوگان خط یک قطارشهری مشهد، مواد یخ زدای مناسب جهت استفاده در سطوح یخ زده در ایستگاه‌ها، برداشت پلاک به صورت مکانیزه در پارکینگ‌های حاشیه‌ای، طراحی و تامین اسکوتر اشتراکی و تامین قفل هوشمند دوچرخه و اسکوتر اشتراکی از جمله مسائل مطرح شده در حوزه حمل و نقل شهری بود.

پس از آن، کارشناسان حوزه فرهنگی و اجتماعی به بیان برخی از شبکه مسائل این حوزه پرداختند. توسعه پارک مفهومی زیارت، پیشگیری از تصویربرداری با تلفن همراه در مجموعه‌های ورزشی، روش‌های جدید نمایش محتوا‌های فرهنگی در معابر و محلات شهر، شناسایی و جمع‌آوری متکدیان از سطح شهر و اصلاح فرایند نظارت بر کلاس‌های آموزشی ورزشی از جمله مسائل مطرح شده در این حوزه بود.

پس از ارائه کارشناسان و در یک فضای تعاملی، پژوهشگران حوزه‌های مختلف پیشنهادات خود را با  کارشناسان شهری درمیان گذاشتند و ضمن ارائه راهکارها، پیشنهادات خود را نسبت به دیگر مسائل حوزه‌های مرتبط ارائه کردند.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

blank
دکمه بازگشت به بالا
Translate »

Adblock رو غیر فعال کنید

لطفا برنامه یا افزونه بلاک تبلیغات خود را غیر فعال کنید سپس رفرش کنید