اسلایدرفرهنگی

تاسیس سرزمین علم و فناوری نوجوانان در مشهد

رییس پارک علم و فناوری خراسان‌رضوی از تاسیس سرزمین پارک علم و فناوری نوجوانان در استان خبر داد‌.

به گزارش صدای مشهد، مسعود میرزایی در گفتگو با برنامه “فجرآفرینان” رادیو انقلاب با اشاره به اینکه ما با یک درصد جمعیت دنیا ۵ درصد معدن دنیا را داریم، اظهار کرد: در منطقه خواف پس از تاسیس پردیس صنایع معدنی اتفاقات بسیار خوبی رقم خورد . رییس پارک علم و فناوری خراسان‌رضوی افزود: ما اولین دهکده غذایی را در طرق تاسیس کردیم. به زودی سرزمین علم و فناوری نوجوانان در استان افتتاح می‌شود.
میرزایی بیان کرد: ما می‌خواهیم به ذهن جوانان سمت و سوی فناوری بدهیم ما در دنیا در تولید علم حرف برای گفتن داریم امروز ما تولید علم را داریم اما مصرف علم را بلد نیستم. بنابراین هدف ما در سرزمین علم و فناوری نوجوانان جذب نوجوانان به شرکت‌های فناور است.
وی اضافه کرد: پارک علم و فناوری خراسان در عرصه‌های فرهنگی، معدنی و امنیت غذایی به جایگاه خوبی رسیده است. ما امروز ۱۱ پردیس‌ در صنایع معدنی را داریم.
میرزایی تاکید کرد: امروز بیش از ۴۰۰۰ دانش‌آموز از پارک بازدید کردند که با روایتگری فناوری دستاوردهای کشور را برای آنها بازگو می‌کنیم. با اینکار انگیزه ایجاد می‌کنیم که جوانان به سمت و سوی فناوری بروند.
وی تشریح کرد: ما در طرح منش را راه اندازی کردیم که مخفف مردم، نقطه‌زنی و شبکه‌سازی است و تلاش داریم در این طرح با نقطه‌زنی و هدف‌گیری و شبکه‌سازی با همکاری و نقش پررنگ مردم مشکلات و موانع را حل کنیم.
انتهای پیام/

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

blank
دکمه بازگشت به بالا
Translate »

Adblock رو غیر فعال کنید

لطفا برنامه یا افزونه بلاک تبلیغات خود را غیر فعال کنید سپس رفرش کنید