ورزشی

تجلیل از اعضای تیم گلبال جانبازان خراسان رضوی

مدیرکل بنیاد خراسان رضوی در نشست صمیمی از جانبازان بصیر این استان که در مسابقات گلبال سراسر کشور قهرمان شدند تجلیل کرد.

حجت الاسلام حسین معصومی  در نشست صمیمی با اعضای تیم گلبال جانبازان بصیر خراسان رضوی، ضمن گرامیداشت یادوخاطره شهدا گفت: خراسان رضوی در قهرمانی مسابقات ورزشی، تاریخ بلندی آوازه ای دارد، و خوشبختانه جانبازان ورزشکار استان همیشه خوش درخشیدند.

به گزارش صدای مشهد، مدیرکل بنیاد شهید و امورایثارگران خراسان رضوی گفت: این که جانبازان بصیر استان با کمترین امکانات در مسابقات کشوری گلبال قهرمان شدند بسیار ستودنی و قابل تقدیر است.

وی خطاب به جانبازان گفت: شما عزیزان در حقیقت کاپ قهرمانی اخلاق را گرفتید، اینکه در کنار یکدیگر با روحیه بالا و با اخلاقی خوش، اتحاد خود را حفظ کنید، این از هر قهرمانی بالاتر است.

حجت الاسلام معصومی به اهمیت ورزش در زندگی اشاره کرد و ادامه داد: ورزش و تندرستی علاوه بر ارتقا شادابی، سلامت جسمی و روحی را به دنبال دارد و از بروز بیماری ها پیشگیری می کند.

مدیرکل بنیاد خراسان رضوی در پاسخ به سوالات جانبازان بصیر که امکانات کافی برای ورزش نیست، گفت: ورزش یک اصل و لازمه زندگی برای جانبازان است و طبق ماده ۷۲ قانون جامع خدمات رسانی به ایثارگران، ایثارگران می توانند از خدمات و امکانات ورزشی به صورت تخفیف ۵۰درصدی بهره مند شوند، که متاسفانه این قانون اجرا نمی شود و طی مکاتبات اداری به استانداری به دنیال اجرایی شدن این مهم هستیم.

در این نشست صمیمی که جواد حامد زاده معاون فرهنگی و مهدی طوریان رئیس دفتر مدیرکل و روابط عمومی خراسان رضوی نیز حضور داشتند، جانبازان مشکلات ورزشی خود را با مدیرکل بنیاد خراسان رضوی در میان گذاشتند و امکانات مورد نیاز خود را بیان کردند.

گقتنی است جانبازان بصیر استان خراسان رضوی در دسته یک مسابقات گلبال سراسر کشور که ۱۹ الی ۲۱ آبان ماه جاری در مشهد مقدس برگزار شد، کاپ قهرمانی را از آن خود کردند.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

blank
همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا
Translate »

Adblock رو غیر فعال کنید

لطفا برنامه یا افزونه بلاک تبلیغات خود را غیر فعال کنید سپس رفرش کنید