سیاسی

تنها کسی که می تواند شور انتخاباتی ایجاد کند شورای نگهبان است

در گفتگو با صدای مشهد مطرح شد؛

محسن قدیمی باقرآباد دبیرسابق دفتر سیاسی حاما در گفتگو با خبرنگار ما بیان کرد: شورای نگهبان تنها مرجعی است که می تواند نشاط را به انتخابات تزریق کند

قدیمی باقرآباد حضور کاندیداهای جوان را مهمترین ابزار آشتی جوانان با صندوق رای دانست و خاطر نشان کرد: نسل جدید و ده هشتادی دیگربه دهه ۵۰ رای نمی دهد!

این فعال سیاسی ادامه داد: آرمان های نسل جدید دیگر شعار های زیبای مدنی نیست، آنها از این نوع شعار ها عبور کرده اند

قدیمی بیان کرد: نسل جدید دنبال رفاه اجتماعی و زندگی حداقلی است که از او سلب شده و کاندیدا ها باید توجه داشته باشند دیگر با شعار پوپولیستی نمی توانند مردم را به سمت صندوق ها سوق دهند!

قدیمی همچنین بیان کرد:حضور کاندیداهای بالا و هر خانواده یک کاندیدا به معنی حضور تمامی افکار انتخابات نیست و تایید صلاحیت بالا نیز به منزله اقدام درست نمی باشد.

این کارشناس علوم سیاسی افزود: کاندیداهایی که چندین نوبت نماینده بودند توانایی لازم را برای خدمت ندارند چون ایده و انگیزه را از دست داده اند، نمی شود با نگاه سال ۹۸ کشور را دوباره اداره کرد.

محسن قدیمی باقرآباد شعار زدگی را مهمترین دلیل عدم موفقیت مجلس فعلی خواند و تصریح کرد: کاندیدا ها مراعت کنند با شعار های غیر اجرایی باعث قهر بیشتر مردم با صندوق ها در انتخابات بعدی نشوند.

قدیمی درپایان تنها راه نجات وضعیت کنونی را صندوق رای دانست و افزود قهر با صندوق درست نیست اما حضور کاندیدا ها از همه طیف ها لازمه حضور مردم است.

پایان پیام/

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

blank
دکمه بازگشت به بالا
Translate »

Adblock رو غیر فعال کنید

لطفا برنامه یا افزونه بلاک تبلیغات خود را غیر فعال کنید سپس رفرش کنید