اسلایدراقتصادی

تامین مایجتاج روزانه مردم در نوروز ۱۴۰۲: ازتوزیع ۲۷ تن مرغ منجمد و ۲۷ تن مرغ گرم تا استقرار ۱۲ جایگاه عرضه کالا در اطراف حرم 

قرارگاه عملیاتی ستاد سفر و شهرداری مشهد برای تامین نیازهای اولیه زایرین و مجاورین در ایام نوروز اهتمام ویژه ای دارند.

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان مشهداز توزیع ۲۷ تن مرغ منجمد و ۲۷ تن مرغ گرم در سطح شهر مشهد خبر داد.

به گزارش صدای مشهد، محمد میری دیسفانی با بیان این خبر گفت: در اول فروردین، ۸۷ بازدید صورت گرفته که براساس آن ۱۲ مورد تخلف گزارش شده که پیگیری لازم صورت گرفت و موارد تخلف رفع شد.

وی با اشاره به اعمال قانون متخلفین افزود: ارزش ریالی پرونده های تخلف ۲۰۷ میلیون ریال بوده است.

میری خاطر نشان کرد: با دغدغه و پیگیری های فرمانداری برای توزیع و تامین مرغ، خداروشکر تاکنون کمبودی در خصوص عرضه نداشته ایم‌.

استقرار ۱۲ جایگاه عرضه کالا در اطراف حرم

محمد جواد مشیری مدیرعامل ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده های کشاورزی شهرداری مشهد در این رابطه گفت: باتوجه به فرارسیدن بهار طبیعت و بهار قرآن، تامین مایحتاج روزانه زائران در ۱۲ جایگاه عرضه کالا، توسط سازمان ساماندهی مشاغل شهری در خیابان های طبرسی ۱۹،طبرسی ۱۴،جنب پارکینگ حرم، شیرازی ۵،تقاطع خیابان امام رضا(ع) و دانش، ۱۷ شهریور، تقاطع شوشتری و نواب، عیدگاه (جنب بازار رضا)، خیابان علیمردانی، تقاطع گمنام و طبرسی، وحدت ۲۱،راه اندازی شدند.

وی همچنین ادامه داد:علاوه بر این، ۵ جایگاه نانوایی در خیابان های شیرازی ۴،طبرسی ۱۹،طبرسی ۱۴،نواب شیرازی، شوشتری ۱۱،به صورت موقت و اظطراری وبه منظور رفع نیاز زائرین مستقر شده اند.

مشیری با اشاره به اینکه هدف از این اقدام، مبارزه با گران فروشی در اطراف حرم است بیان کرد:کلیه کالاها در این مراکز با قیمت مندرج بر کالا عرضه می شود و تا کنون استقبال خوبی صورت گرفته است.

 

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

blank
دکمه بازگشت به بالا
Translate »

Adblock رو غیر فعال کنید

لطفا برنامه یا افزونه بلاک تبلیغات خود را غیر فعال کنید سپس رفرش کنید