دسته بندی نشده

۷۰۰۰ دانش‌آموز بازمانده از تحصیل خراسان رضوی به مدرسه برگشتند

معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش خراسان رضوی گفت: قریب به ۷ هزار و ۳۲ دانش آموز بازمانده از تحصیل در استان خراسان رضوی در سال تحصیلی ۹۹ ـ ۹۸ شناسایی و همگی به مدرسه بازگردانده شدند.

به گزارش صدای مشهد، ابوالحسن حقیقی اظهار داشت: قریب به ۷ هزار و ۳۲ دانش‌آموز بازمانده از تحصیل در استان خراسان رضوی در سال تحصیلی ۹۹-۹۸ شناسایی و همگی به مدرسه بازگردانده شدند.

معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش خراسان رضوی بیان کرد: از بین ۲۰۸ هزار و ۶۹۵ دانش آموز دوره ابتدایی شرکت کننده در جشنواره جابر در سطح استان در قالب ۸۷ هزار و ۳۵۰ پروژه علمی، ۱۰ پروژه به عنوان آثار برگزیده دانش آموزان ابتدایی استان به مرحله کشوری جشنواره دانش آموزی جابر در استان گیلان راه یافتند.

حقیقی افزود: تمهیدات لازم برای چاپ و آماده کردن محتوای آموزشی مربوط به نوآموزان پیش دبستانی برای ادارات ۴۷ گانه استان در سال تحصیلی جاری انجام شد.

وی خاطرنشان کرد: با توجه به مشکلات اقتصادی و محرومیت‌ها، لباس فرم دانش‌آموزی، کتاب و لوازم‌التحریر را به صورت رایگان در اختیار دانش‌آموزان مدارس حاشیه شهر مشهد قرار دادیم.

حقیقی تصریح کرد: طرح سنجش بدو ورود دانش‌آموزان عشایری را از خرداد ماه ۹۸ با همکاری اداره آموزش و پرورش استثنایی به طور کاملا رایگان انجام دادیم.

معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش خراسان رضوی اظهار داشت: بیش از ۱۲ کانکس چرخ دار را جهت مدارس عشایری سیار استان در آغاز سال تحصیلی ۹۹-۹۸ ارسال کردیم تا بتوانیم در جهت تحقق عدالت آموزشی، تمامی دانش آموزان عشایری استان را تحت پوشش قرار دهیم.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

blank
دکمه بازگشت به بالا
Translate »

Adblock رو غیر فعال کنید

لطفا برنامه یا افزونه بلاک تبلیغات خود را غیر فعال کنید سپس رفرش کنید