اسلایدرسیاسی

امیر صباحی فرد: ماموریت اصلی پدافند هوایی رصد کامل تحرکات در منطقه توسط سامانه‌ های راداری و موشکی است

امیر سرتیپ علیرضا صباحی فرد فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش، صبح امروز ضمن بازدید از منطقه پدافندی شالشرق مشهد، از توان رزمی و آمادگی دفاعی پدافند این منطقه را مورد ارزیابی قرار داد.

فرمانده پدافند هوایی ارتش گفت: سامانه های راداری و موشکی پدافند هوایی ارتش با اشرافیت تمام و هوشمندانه خود در سراسر کشورمان کوچک ترین تحرکات دشمنان را رصد می کنند و در صورت لزوم، پاسخی قاطع انجام خواهیم داد

به گزارش صدای مشهد به نقل از روابط عمومی منطقه پدافند هوایی شمال شرق امام رضا «ع»، امیر سرتیپ علیرضا صباحی فرد فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش، صبح امروز ضمن بازدید از این منطقه پدافندی، توان رزمی و آمادگی دفاعی این منطقه را مورد ارزیابی قرار داد.

فرمانده پدافند هوایی ارتش با اشاره به اینکه نیروهای هوشیار پدافند هوایی به صورت شبانه روزی در خط مقدم دفاع از حریم هوایی آسمان کشورمان هستند، اظهار داشت: منطقه پدافند هوایی شمال شرق به جهت همجواری با امام رئوف از نقاط حساس و راهبردی در شبکه یکپارچه پدافند هوایی است که در کنار سایر مناطق گروه‌های پدافندی کشورمان وظیفه‌ای مهم و خطیر را عهده دار است.

امیر سرتیپ صباحی فرد با بیان اینکه قطعاً با هر نوع تهدید و تحرکی برخوردی بجا و قاطعانه ای خواهیم کرد، افزود: امروز سامانه‌ها و تجهیزات بروز پدافندی برای مقابله و واکنش قاطع به هر نوع تهدیدی در خط مقدم حریم آسمان ایران حضور دارد.

امیر صباحی فرد اذعان داشت: ارتقای دستاورد‌ ها و توانمندی دفاعی در تولید و تجهیزات بومی، رصد و پایش آسمان شرق کشور را در برابر ورود غیر مجاز هر پرنده بیگانه ای را بیش از پیش تقویت کرده است.

فرمانده نیروی پدافند هوایی در پایان در جریان اقدامات انجام شده برای امنیت زائرین حسینی در ایام اربعین قرار گرفت. در ادامه این بازدید، فرمانده منطقه پدافند هوایی شمال‌ شرق از روند اقدامات انجام شده این یگان گزارشی ارائه کرد.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

blank
دکمه بازگشت به بالا
Translate »

Adblock رو غیر فعال کنید

لطفا برنامه یا افزونه بلاک تبلیغات خود را غیر فعال کنید سپس رفرش کنید