فرهنگی

بسیج پرچمدار تداوم انقلاب است

مدیرکل بنیاد حفظ آثار و ارزش‌های دفاع مقدس خراسان رضوی گفت: بسیج پرچمدار تداوم انقلاب، لشکر شکست‌ناپذیر و امید مستضعفان عالم است.

مدیرکل بنیاد حفظ آثار و ارزش‌های دفاع مقدس خراسان رضوی گفت: بسیج پرچمدار تداوم انقلاب، لشکر شکست‌ناپذیر و امید مستضعفان عالم است.

سردار حسینعلی یوسفعلی‌زاده با گرامیداشت هفته بسیج، اظهار کرد: دشمنان نظام جمهوری اسلامی و این ملت مجاهد همیشه در صحنه، از ابتدای انقلاب، تاکنون هر روشی را علیه این کشور به کار گرفتند تا انقلاب استمرار پیدا نکند.
وی افزود: نظام جمهوری اسلامی ایران از یک انقلاب منفرد در گوشه‌ای از عالم، امروز به یک فرمول گسترش یافته در دنیا تبدیل شده و کشورهای مختلفی از ایران الگو گرفته‌اند و امان نظام سلطه را در سراسر دنیا بریده‌اند.
مدیرکل بنیاد حفظ آثار و ارزش‌های دفاع مقدس خراسان رضوی گفت: امروز انقلاب اسلامی در بسیاری از کشورهای عراق، سوریه، فلسطین، نیجریه، یمن، افغانستان، پاکستان و حتی داخل سرزمین‌های دیکتاتورزده عربستان، امارات، بحرین و کویت طرفدار پیدا کرده و حضور یافته است.
یوسفعلی‌زاده با بیان اینکه بسیج، فرمول دفاع همه جانبه، لشکر شکست ناپذیر، ارتش جهان اسلام و امید مستضعفان عالم است، عنوان کرد: کارنامه بسیج پر از افتخارات بینظیر و سرشار از معنویت، حماسه و ایثار است.
وی تصریح کرد: اگر از دشمن انتظار دوستی، رأفت و محبت داشته باشیم، حماقت و جهالت است، دشمن از ملت ایران سیلی خورده و تحقیر شده، به همین خاطر علیه این نظام دست به هر کاری میزند.
مدیرکل بنیاد حفظ آثار و ارزش‌های دفاع مقدس خراسان رضوی، عامل خشم آمریکا را حضور، وجود و نقش‌آفرین بسیج مستضعفان که سرباز ولایت هستند دانست و افزود: شعور، بصیرت و دشمن‌ستیزی بسیجیان را نباید نادیده گرفت.
یوسفعلی‌زاده عنوان کرد: بسیج پرچمدار تداوم انقلاب است، با توجه به اینکه وارد چهل و یکمین سال انقلاب شده‌ایم، رهبر معظم انقلاب نیز برای ۴۰ سال دوم خط مشی و انتظاراتی را بیان کرده‌اند و خواستند که به خصوص جوانان به این مسائل توجه داشته باشند.
وی گفت: جوانان بسیجی، انقلابی و آتش به اختیار همانگونه که در ۴۰ سال اول انقلاب سرباز رهبر معظم انقلاب بودند و فریاد میزدند ما همه سرباز توییم خامنه‌ای همچنان این فریاد شنیده می‌شود و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران امروز اقتدار مثال‌زدنی دارد و لنگرگاه امت اسلام است.
مدیرکل بنیاد حفظ آثار و ارزش‌های دفاع مقدس خراسان رضوی با اشاره به اینکه خط قرمز همه ما اطاعت از ولایت است، اضافه کرد: باید بسیج را تقویت کرد، بسیجیان همیشه در وسط میدان بوده و منتظر فرمان رهبر معظم انقلاب هستند، باید فرهنگ بسیج را به نسل‌های آینده منتقل کرد.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

blank
دکمه بازگشت به بالا
Translate »

Adblock رو غیر فعال کنید

لطفا برنامه یا افزونه بلاک تبلیغات خود را غیر فعال کنید سپس رفرش کنید