اسلایدرسیاسی

آیت الله علم الهدی: بی‌اعتنایی به مشکلات بی‌اعتنایی به نوکری امام زمان(عج) است

امام جمعه مشهد گفت: ما نوکر امام زمان(عج) هستیم و باید در همه زمان‌ها نوکری آن حضرت را انجام دهیم و نباید بگوییم چون نماز جمعه برگزار نمی‌شود دیگر مشکلات و مسائل مردم به ما مربوط نیست، این بی اعتنایی به نوکری امام عصر(عج) است.

به گزارش صدای مشهد به نقل از پایگاه اطلاع رسانی آیت الله سید احمد علم الهدی، وی روز سه شنبه در همایش ائمه جمعه خراسان رضوی افزود: شیوع کرونا، وابسته به اجتماعات است که ما باید مراقب این امر باشیم نمی‌شود بگوییم که این بیماری هست و ما هم اجتماعاتمان را برگزار می‌کنیم و نباید این گونه باشد.

وی ادامه داد: همچنین این گونه نیست که بگوییم نماز جمعه برگزار نمی‌شود پس کاری نداریم،‌ بلکه کار ما در فضای مختلف اجتماعی و فضای مجازی بیشتر شده است. ما نوکر امام زمان(عج) هستیم پس باید در همه احوال و در هر شرایطی خودمان را برای نوکری بهتر امام عصر(عج)ارتقا دهیم.

نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی گفت: در شرایطی که پایگاه و اجتماعات کف خیابانی ما تعطیل شده است باید تمام تلاشمان را بکنیم تا کارمان را به شیوه‌های مختلف گسترش بدهیم و نگذاریم به اسلام و نظام انقلاب اسلامی ضربه بخورد.

بر اساس اعلام رسمی، تاکنون ۲۲۷ هزار و ۶۶۲ نفر در کشور به طور قطعی به ویروس کرونا مبتلا شده‌اند و با فوت ۱۴۷ نفر در ۲۴ ساعت گذشته، شمار جان باختگان کرونا در کشور به ۱۰ هزار و ۸۱۷ نفر رسیده است.

پیش از شیوع کرونا نماز جمعه در ۵۳ پایگاه و شهر خراسان رضوی اقامه می‌شد. هفته گذشته نماز جمعه در ۴۷ پایگاه این استان اقامه شد.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

blank
دکمه بازگشت به بالا
Translate »

Adblock رو غیر فعال کنید

لطفا برنامه یا افزونه بلاک تبلیغات خود را غیر فعال کنید سپس رفرش کنید