ورزشی

پیشکسوتان جز احترام، انتظار دیگری ندارند

داور پیشکسوت فوتبال خراسان با اشاره به ارتقاء کیفیت عملکرد هیات فوتبال در یک سال گذشته گفت: پیشکسوتان جز احترام، انتظار دیگری ندارند.

مصطفی حقیقی در خصوص عملکرد هیات فوتبال استان اظهار کرد: به دلیل حضور در شهرستان ارتباط نزدیکی با هیات فوتبال ندارم اما دورادور که پیگیری می‌کنم حضور جوانان و ایده‌های خلاقانه آنها نشان از یک‌ نگاه خوب و مثبت در بدنه هیات فوتبال استان دارد.

وی افزود: در کنار استفاده از جوانان سر و سامان دادن به وضعیت نماینده لیگ‌برتر فوتبال استان از دیگر اقدامات مثبت آقای اصولی، رییس هیات فوتبال استان می‌باشد؛ چه بسا اگر مشکلات پدیده حل نمی‌شد و یا این تیم به مجموعه شهرخودرو واگذار نمی‌شد این فصل دیگر نماینده‌ای در لیگ برتر نداشتیم.

پیشکسوت داوری استان خراسان ادامه داد: دامنه اتفاقات خوب در بخش آموزش ادامه داشته و آموزش داوری و ارتقاء داوری استان به خوبی انجام می‌شود، توجه به شهرستان‌ها نیز قابل قبول است و ما حتی شاهد حضور سرمربی تیم ملی فوتسال در نیشابور بودیم.

وی تصریح کرد: بدون شک مدیریت فوتبال در خراسان رضوی با توجه به وسعت و گستردگی آن کار آسانی نیست اما خوشبختانه در این یک سال حاشیه‌ای ندیدیم.

حقیقی خاطرنشان کرد: مسیر فعلی مسیر خوبی است و باید به پیشکسوتان رسیدگی شود؛ همچنین در زمینه استعدادیابی کار جدی صورت بگیرد، شهرستان‌های ما در گذشته صاحب فوتبال بودند اما الان چیزی باقی نمانده است. فوتبال یک رشته پر طرفدار و مردمی است و امیدوارم از حضور پیشکسوتان بیشتر استفاده شود./ایسنا

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

blank
همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا
Translate »

Adblock رو غیر فعال کنید

لطفا برنامه یا افزونه بلاک تبلیغات خود را غیر فعال کنید سپس رفرش کنید