اسلایدرشهری

تذکر دائمی و دبیریان به شهردار مشهد

دو عضور شورای شهر مشهد در صدوپنجمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر مشهد به شهردار تذکر دادند.

به گزارش صدای مشهد، مجید دبیریان در صدوپنجمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر مشهد در تذکری به شهردار اظهار کرد: آقای شهردار می‌فرمایند در خانه اگر کس است یک حرف بس است. ما نمی‌دانیم یک مطلب را چند بار باید به شما تذکر دهیم.

وی بیان کرد: عملکرد شما به گونه‌ای است که برای هر جلسه ما سوژه و موضوع جدیدی برای تذکر می‌گذارید، اما من برای بار پنجم تذکر می‌دهم و احتمالا از جلسه بعد تبدیل به سوال می‌شود.

دبیریان افزود: ۱۰ ماه است سازمان اتوبوسرانی و تاکسیرانی متولی ندارد یا متوجه اهمیت و ماموریت این دو سازمان نیستید و یا قدرت انتخاب ندارید. این همه افراد متخصص یک نفر را انتخاب کنید. به ایام عید نزدیک می‌شویم و دو سازمان مهم و خدمت‌رسان ما متولی ندارند.

رئیس کمیسیون اقتصادی، سرمایه‌گذاری، مشارکت‌ها و مسکن شورای اسلامی شهر مشهد ادامه داد: به اندازه کافی کارمندان شهرداری را ناراضی کردید. پاکبانان و پیمانکاران ناراحت هستند، حداقل سازمان‌ها را به دلیل عدم انتصاب ناراضی نکنید.

وی خاطرنشان کرد: اکنون این موضوع را نیز تاکید می‌کنم که شهردار منطقه ثامن ۲۰ روز است مسئولیت جدیدی را پذیرفتند، زودتر تعیین تکلیف کنید. اجازه ندهید خدمات‌رسانی توسط تاکسیرانی و اتوبوسرانی به زائران دچار خلل شود.

تذکر دائمی

در ادامه هاشم دائمی، عضو شورای اسلامی شهر مشهد نیز عنوان کرد: تذکرات مختلفی در جلسات به شهردار و مدیریت شهری وارد می‌شود و اعضا تذکرات را عنوان می‌کنند، اما شهردار و مدیریت شهری فقط می‌شنوند و اقدامی انجام نمی‌شود.

وی تصریح کرد: تذکر من به هیات رئیسه است که باید وارد بودن یا نبودن تذکرات را مورد تایید قرار دهید یا نه. در صورتی که تذکر وارد است باید پاسخ قانع‌کننده ارائه دهند. ضبط صوت نیستیم که هر هفته به شهردار تذکر دهیم و شهردار ادای افراد مظلوم را در بیاورند و اتفاقی رخ ندهد.

دائمی اضافه کرد: نتیجه این بی‌توجهی‌ها، تجمعات است. نتیجه بی‌توجهی آقای شهردار و تنها چسبیدن به انتصابات آن هم انتصابات غلط که مدیران درآمدی حذف و مدیران هزینه‌ای وارد شدند، این می‌شو‌د که این ماه برای پرداخت حقوق دچار مشکل شدید.

پایان پیام/

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

blank
دکمه بازگشت به بالا
Translate »

Adblock رو غیر فعال کنید

لطفا برنامه یا افزونه بلاک تبلیغات خود را غیر فعال کنید سپس رفرش کنید