دسته بندی نشده

صادقی: شهید سلیمانی پیام قدرت ایران را به جهانیان رساند

رییس‌کل دادگستری خراسان رضوی گفت: سردار شهید سپهبد قاسم سلیمانی پیامهای قدرتمندانه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را با حضور مجاهدانه در میدانهای گوناگون به گوش جهانیان رساند.

غلامعلی صادقی در جمع کارکنان دستگاه قضایی این استان ضمن محکوم کردن اقدام تروریستی عوامل منحوس آمریکایی در به شهادت رساندن سردار قاسم سلیمانی و همرزمانش افزود: آمریکاییها در مواجهه با این اشتباه محاسباتی و اقدام خبیثانه غیربشری و غیرانسانی دچار ترس و وحشت شده اند.

وی ادامه داد: آنها در حالتی از خوف و ترس منتظر دریافت پاسخی کوبنده در سراسر منطقه و یا حتی جهان علیه نیروها و منافع خود از سوی ایران هستند و اظهارات مقامات ایران در خصوص اقدام تلافی جویانه، آمریکاییها را به ویژه در منطقه فلج، مضطرب و نگران کرده است.

رییس کل دادگستری خراسان رضوی گفت: انتصاب ارزشمند سردار قاآنی که از نزدیکترین افراد به حاج قاسم سلیمانی  بود توسط رهبر معظم انقلاب حکایت از این دارد که راه این شهید ادامه خواهد داشت.

صادقی افزود: نعمت ولایت و خون مقدس شهیدان پشتوانه عظمت و اقتدار جمهوری اسلامی ایران در جهان است.

وی ادامه داد: صمیمیت، مهمان نوازی، تواضع، سادگی و مردم دوستی و مردمی بودن شهید سلیمانی از سالیان دور زبانزد خاص و عام بود و ایشان اهتمام ویژه ای به حفظ ارزشها و آثار دفاع مقدس داشت به گونه ای که سبب پدید آمدن یکی از بهترین و ارزشمندترین موزه های آثار دفاع مقدس در کشور شد.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

blank
دکمه بازگشت به بالا
Translate »

Adblock رو غیر فعال کنید

لطفا برنامه یا افزونه بلاک تبلیغات خود را غیر فعال کنید سپس رفرش کنید