اقتصادی

۶۰۰ کسب و کار در سامانه اقتصاد مقاومتی خراسان رضوی ثبت شد

۶۰۰ کسب و کار کوچک و بزرگ تاکنون در سامانه اقتصاد مقاومتی خراسان رضوی ثبت شده است.

دبیر نهاد مردمی اقتصاد مقاومتی خراسان رضوی روز دوشنبه در مراسم امضای تفاهم‌نامه های معین اقتصادی در مه ولات با بیان این مطلب گفت:معین های اقتصادی شهرستان ها باید اطلاعات و اقدام های انجام شده در راستای طرح توسعه مثلث اقتصادی و فرهنگی را در سامانه مربوطه ثبت کنند.

علی اکبر لبافی افزود: بسیاری از قوانین موجود دست و پا گیر و از موانع اصلی توسعه اقتصادی هستند که با اجرای طرح مثلث توسعه اقتصادی و فرهنگی مد نظر استاندار خراسان رضوی و با مشارکت معین های اقتصادی، مسوولان مربوطه، ائمه جمعه و دستگاه قضا به دنبال تلطیف کردن این قوانین و جلب مشارکت حداکثری مردم برای ایجاد اشتغال هستیم.

وی ادامه داد: در راستای اجرای طرح مثلث توسعه اقتصادی – فرهنگی و سیاست هر روستا یک معین اقتصادی با امضای هشت تفاهم‌نامه اقتصادی و فرهنگی در مه ولات، شمار تفاهم‌نامه‌های معین اقتصادی در این شهرستان به ۵۰ تفاهم‌نامه افزایش یافت.

دبیر نهاد مردمی اقتصاد مقاومتی خراسان رضوی گفت: در راستای اجرای طرح مثلت توسعه اقتصادی و فرهنگی، هم اکنون تعامل و همگرایی مطلوبی بین مدیران دستگاههای اجرایی استان شکل گرفته است و بی شک از تمام ظرفیت ها و امکانات موجود در  راستای ایجاد کارآفرینی در روستاها حمایت می کنیم.

لبافی افزود: انسجام و تعامل مطلوبی بین معین های اقتصادی و فرهنگی در مه ولات وجود دارد و با بررسی های صورت گرفته تا کنون معین های اقتصادی این شهرستان در اجرای وظیف محوله موفق عمل کرده اند.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

blank
دکمه بازگشت به بالا
Translate »

Adblock رو غیر فعال کنید

لطفا برنامه یا افزونه بلاک تبلیغات خود را غیر فعال کنید سپس رفرش کنید