اسلایدراقتصادی

۵۲ هزار کارت سوخت در پست خراسان رضوی در انتظار توزیع است

مدیرکل پست خراسان رضوی گفت: در حال حاضر حدود ۵۲ هزار کارت سوخت معطله به خاطر مشکل آدرس در باجه های مختلف پست استان رسوب کرده و در انتظار توزیع است.

مدیرکل پست خراسان رضوی گفت: در حال حاضر حدود ۵۲ هزار کارت سوخت معطله به خاطر مشکل آدرس در باجه های مختلف پست استان رسوب کرده و در انتظار توزیع است.

احمد موسوی به شلوغی باجه پست بلوار وکیل آباد مشهد نیز اشاره کرد و افزود: این باجه پستی تنها یک نیرو دارد اما هم اکنون تعداد کارکنان آن به هشت نفر افزایش یافت است تا بتواند پاسخگوی مردم باشد.

وی به فعالیت باجه های پست منتخب برای تحویل کارت سوخت تا ساعت شش بعد از ظهر هر روز اشاره کرد و ادامه داد: تعدادی کارت ملی هوشمند نیز در باجه های پست خراسان رضوی وجود دارد که آمار آن بیشتر از کارت‌های سوخت است اما  در حال حاضر تعداد دقیق این کارتها را در اختیار ندارم.

مدیرکل پست خراسان رضوی روز جمعه از فعالیت همکاران خود در اداره ها و باجه های پستی استان برای تحویل کارتهای سوخت خبر داده و این اقدام را تصمیمی کشوری خوانده بود.

با هماهنگی های صورت گرفته از سوی شرکت ملی پست و شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی در خصوص تسریع در توزیع کارت های سوخت دیروز جمعه ۲۴ آبان ماه تمامی باجه های دفاتر پستی در سراسر کشور باز و آماده تحویل کارت سوخت شهروندان بودند.

شرکت پست اعلام کرده است که شهروندان در صورتی که پیش از این برای صدور کارت سوخت خود اقدام کرده اند می توانند با توجه به آدرس محل سکونت یا اقامت خود به نزدیک ترین واحد پستی مراجعه و کارت خود را تحویل بگیرند.

شورای عالی هماهنگی اقتصادی سران قوا از بامداد جمعه ۲۴ آبان بنزین را برای تمام وسایل نقلیه بنزین سوز سهمیه بندی کرد. براساس این تصمیم قیمت بنزین معمولی سهمیه‌ای هر لیتر هزار و ۵۰۰ و قیمت بنزین معمولی غیرسهمیه‌ای به ازای هر لیتر سه هزار تومان شد همچنین قیمت بنزین سوپر هر لیتر سه هزار و ۵۰۰ تومان تعیین شد.

خراسان رضوی با شش میلیون و ۴۰۰ هزار نفر جمعیت، سه میلیون و ۹۰۰ هزار نشانی پستی و ۵۹۳ اداره، واحد و دفتر پستی دارد.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

blank
دکمه بازگشت به بالا
Translate »

Adblock رو غیر فعال کنید

لطفا برنامه یا افزونه بلاک تبلیغات خود را غیر فعال کنید سپس رفرش کنید