اسلایدر

۲۵۰۰ مسافر روزانه در قرنطینه‌ مرزی خراسان رضوی معاینه می‌شوند

رییس اداره ترانزیت اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان رضوی گفت: روزانه بیش از ۲ هزار و ۵۰۰ مسافر خارجی در بدو ورود به چهار پایانه مرز زمینی این استان در واحدهای قرنطینه از نظر بهداشتی مورد بررسی قرار می‌گیرند.

حمید محمدی فاز افزود: واحد قرنطینه در چهار مرز زمینی دوغارون، سرخس، لطف آباد و باجگیران این استان با حضور کارشناسان دانشگاه علوم پزشکی فعال است و موارد بیماری و مسایل بهداشتی مسافران را پیش از ورود به کشور بررسی می‌کند.

وی ادامه داد: بر اساس بخشنامه‌های ابلاغی پیش‌بینی‌های لازم توسط مسوولان مرزی و فرمانداران برای جلوگیری از ورود احتمالی افراد مبتلا به بیماری‌های خاص انجام شده و شرکت‌های خدماتی فعال در مرز نیز در این زمینه و همچنین رعایت بیشتر نظافت و مسایل بهداشتی توجیه شده‌اند.

وی گفت: پیام‌های بهداشتی نیز از طریق سامانه‌های صوتی و تصویری در پایانه‌های مرزی برای مسافران پخش می‌شود.    

محمدی فاز افزود: روزانه به طور متوسط ۲ هزار و ۲۰۰ مسافر از طریق پایانه دوغارون در مرز افغانستان، ۳۵ مسافر از مرز سرخس و ۳۳۰ مسافر از مرز لطف آباد در مرز ترکمنستان وارد خراسان رضوی می‌شوند.

وی ادامه داد: همچنین روزانه هزار و ۸۰۰ مسافر از طریق مرززمینی دوغارون، ۸۰ مسافر از مرز سرخس و ۲۴۰ نفر نیز از مرز لطف آباد از خاک جمهوری اسلامی ایران خارج می‌شوند.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

blank
دکمه بازگشت به بالا
Translate »

Adblock رو غیر فعال کنید

لطفا برنامه یا افزونه بلاک تبلیغات خود را غیر فعال کنید سپس رفرش کنید